پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس دانشگاه صدا و سیما با مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ اسفندیاری بر لزوم تعمیق ارتباط دانشگاه صدا و سیما با رسانه های حوزوی اشاره نمود و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در عرصه ارائه سبک و سیره زندگانی بزرگان دین قدم های هدفمندتری برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، دکتر شهاب اسفندیاری رئیس دانشگاه صدا و سیما در دیدار با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه که در قم برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه صدا و سیما، تصریح کرد: دانشگاه صدا و سیما وارد بیستمین سال فعالیت خود شده است.

وی با تأکید بر این که دانشگاه صدا و سیما از منظر آموزش و تولید برنامه های دینی به مرکزی قابل توجه تبدیل شده است، یادآور شد: خدمات رسانی علمی و محتوایی به همه فعالان عرصه تولید آثار دینی و نیز تجمیع و تمرکز سازی نخبگان و هم اندیشان این حوزه فعالیتی از مهمترین برنامه های این دانشگاه به شمار می رود..

دکتر اسفندیاری در ادامه ضمن تأکید بر ارتقاء کیفی و روز افزون برنامه های دانشگاه صدا و سیما، ابراز داشت: با گذشت قریب به 40 سال از پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی، در عرصه سینما همچنان در اول راه و در حوزه اخذ تجربیات قرار داریم؛ امیدواریم ضمن تحلیل عمیق آثار دینی، قدردان داشته های خود بوده، به مرجعیت در حوزه رسانه دینی نائل آییم.

رئیس دانشگاه صدا و سیما با اشاره به این که پژوهشگران بی شماری در جهان، به ابعاد دینی سینما ورود نموده، آثار قابل توجهی تولید نموده اند، اظهار داشت: جشنواره های مختلف و نشریات علمی متفاواتی در حوزه دین و سینما در عرصه های مختلف بین المللی و کشوری ارائه می گردد.

دکتر اسفندیاری در پایان بر لزوم تعمیق ارتباط دانشگاه صدا و سیما با رسانه های حوزوی اشاره نمود و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم در عرصه ارائه سبک و سیره زندگانی بزرگان دین قدم های هدفمندتری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha