پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی امام جمعه سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: بی شک رئیس جمهور آمریکا دیوانه ای بیش نیست چون حرکات و صحبت های نسنجیده وی سبب سرافکندگی اش می شود.

حجت الاسلام سیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اظهارت ضد ایرانی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اذعان داشت: بی شک  او دیوانه ای بیش نیست، چون حرکات و صحبت هایش سبب سرافکندگی جامعه غربی می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ایران اسلامی مردم و نیز قوای سه گانه با اتحاد و یکدلی خود اظهارت و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و حتی دنیا سخنان ترامپ را محکوم می کنند.

امام جمعه سلماس افزود: همواره سخنان دونالد ترامپ بی ادبانه بوده و نسبت به ایران اسلامی تهمت و افترا می زند، در این رابطه خوشبختانه رئیس جمهور کشورمان پاسخ قاطع و محکمی به این اتهامات داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمنی دیرینه ای با ایران اسلامی داشته و خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ایالات متحده خواهان منزوی کردن کشورمان است اما خوشبختانه هر چه علیه ایران انجام داده با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امید است که علاوه بر افکار عمومی، سازمان های بین المللی به این اقدامات و سخنان غیرمنطقی دونالد ترامپ واکنش نشان داده و آن را تقبیح کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha