پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حیدری ، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: بازی‌هایی که امروز از ترامپ مشاهده می‌کنیم، حاکی از آن دارد که آمریکا نمی‌خواهد از برجام عبور کند! بلکه هدف اصلی آن، گرفتن امتیاز به واسطه اتخاذ سیاست «یک لنگه پا در هوا نگاه داشتن» است، به نحوی که مدام حرف از پاره کردن برجام بزند تا ایران تسلیم خواسته‌های آنان و دادن امتیازات جدید شود.

حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا پیرامون خلیج همیشگی فارس و ذکر نام سپاه پاسداران به‌ عنوان حامی تروریست، اظهار داشت: سخنان ترامپ نشان دهنده سرخوردگی و شکست اقتدار پوشالین ایالات‌متحده آمریکا و هم‌پیمانان او در معادلات جهانی به‌ویژه در مواجهه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس است.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه آمریکا روز به روز ضعیف‌تر و نظام جمهوری اسلامی، قوی‌تر می‌شود، تصریح کرد: آمریکا و هم پیمان همیشگی او یعنی رژیم جعلی اسراییل، در تلاش برای توسعه صهیونیسم در منطقه بودند که به واسطه حضور جدی جمهوری اسلامی ایران، برنامه و طرح‌های آنان نقش بر آب شد و از بین رفت.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری، با اشاره به عقب‌نشینی‌های همیشگی رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: در ماجرای سخنرانی ترامپ پیرامون سوریه و سرنگونی حکومت قانونی این کشور، دیدم که چگونه آمریکا به واسطه پیشرفت مقتدرانه جبهه مقاومت اسلامی، از مواضع خود عقب‌نشینی کرد و سکوت اختیار نمود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر اینکه تفاوتی اصلی میان رؤسای جمهوری آمریکا نیست، گفت: آمریکا دارای سیستم فکری یکپارچه‌ای است! یعنی هر شخصی که روی کار می‌آید، تابع سیاست‌ها و برنامه‌های جامع و کلانی است که از پیش تعیین شده است و شخص رئیس جمهور، صرفاً یک بازیگران و اجرا کننده برنامه‌های اصلی ایالات‌متحده نسبت به ایران و دیگر کشورهاست.

وی با بیان اینکه هدف اصلی رئیس جمهور آمریکا، گرفتن امتیازات بیشتر از دولت ایران است، افزود: بازی‌هایی که امروز از دونالد ترامپ مشاهده می‌کنیم، حاکی از آن دارد که آمریکا نمی‌خواهد از برجام عبور کند! بلکه هدف اصلی آن، گرفتن امتیاز به واسطه اتخاذ سیاست «یک لنگه پا در هوا نگاه داشتن» است، به نحوی که مدام حرف از پاره کردن برجام بزند تا اینکه ایران تسلیم خواسته‌های آنان و دادن امتیازات جدید شود.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان با اشاره به مواضع جمهوری اسلامی پیرامون این مهم، اظهار داشت: ملت ایران کاملاً متحد و یکپارچه پشت سر رهبر معظم انقلاب بوده و خوشبختانه دولت محترم نیز موضع خوبی گرفته و إن‌شاءالله با وحدت و یکپارچگی کلیه قوا، آمریکا و هم‌پیمانانش را ناکام خواهیم گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ترامپ IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 0
    از کجا فهمیدی ...