پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: با وجود فعالیت خیّرین در مدارس و کسب رتبه ها و دستاوردهای خوب در کنکور، هنوز مدارس ما به لحاظ معماری، فضای سبز، امکانات ورزشی، نرم افزار و مطالعات در سطح مطلوبی نیستیم و باید همه در خدمت تعالی آموزش و پرورش باشیم تا به یک سطح ایده آل برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان میبد که در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه وظیفه ما قدرانی این نهاد ارزشمند است، اظهار داشت: وظیفه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت و آموزش دانش آموزان بسیار سنگین است که امیدواریم این وظیفه علم و دانش، فرهنگ و اخلاق و معنویت را به نحو مطلوب به پیش ببرند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که دست اندرکاران، سیاست گذاران، برنامه ریزان و نهادهای موثر در تعلیم و تربیت هماهنگ باشند و بینشان ناسازگاری وجود نداشته باشد، گفت: این پیوند و ارتباط هم در مسائل نرم افزاری تعلیم و تربیت موثر و هم خانواده ها و جامعه باید مشکلات مدارس را حل کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اضافه کرد: با وجود فعالیت خیرین در مدارس و کسب رتبه ها و دستاوردهای خوب در کنکور، هنوز مدارس ما به لحاظ معماری، فضای سبز، امکانات ورزشی، نرم افزار و مطالعات در سطح مطلوبی نیستیم و باید همه در خدمت تعالی آموزش و پرورش باشیم تا به یک سطح ایده آل برسیم.

امام جمعه شهرستان میبد در پایان این جلسه از خانواده دانش آموز مرحوم«آرین نعمتی» که با اهدای اعضای فرزندشان عمل خداپسندانه ای انجام دادند تقدیر و سپاسگزاری کرد و همچنین مصوب شد نمازخانه آموزشگاه «خرد ایران زمین» به نام دانش آموز مرحوم «آرین نعمتی» نامگذاری شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha