سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام خیری

حوزه/ مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: وحدت تمامی اقشار مردم و مسئولین این نظام و جناح های سیاسی در محکومیت سخنان ترامپ مثال‌ زدنی است.

حجت‌الاسلام یوسف خیری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ نشان از بیزاری دولت آمریکا از زبان دیپلماسی است، ابراز داشت: اظهارات ضد ایرانی ترامپ به معنی این بود که او از زبان دیپلماسی دل خوشی ندارد که با فحاشی سخن می ‌گوید.

وی ادامه داد: واکنش رئیس‌ جمهور کشورمان به اظهارات ضدایرانی و کذب ترامپ بسیار دقیق و هوشمندانه بود و این اظهارات در حالی انجام شد که انسجام و وحدت تمامی اقشار مردم و جناح‌ های سیاسی اصول ‌گرا و اصلاح‌ طلب در محکومیت سخنان رئیس ‌جمهور آمریکا مثال‌ زدنی بود.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: آمریکایی ‌ها قطعا نمی‌توانند خدشه‌ ای در اتحاد ملت ایران وارد کنند چراکه اتحاد این ملت با دیدگاه مقام معظم رهبری همراه بوده و در تلاش‌ هستند تا همه با هم جامعه ایران را ارتقاء ببخشند.

حجت الاسلام خیری با اشاره به اینکه رئیس ‌جمهور دیوانه آمریکا سعی دارد چنین القا کند که در بین مردم و رهبری اختلاف وجود دارد، ادامه داد: از طرفی آمریکا تلاش می‌ کند تا از قدرت کنونی ایران در منطقه بکاهد.

وی همچنین با محکوم کردن اظهارات ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ترامپ اصلی ‌ترین بنیان ‌های حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی سپاه پاسداران را مورد تهاجم قرار داد درحالی ‌که فرماندهان سپاه پاسداران که در تیررس دشمنان نظام‌ هستند همان بسیجیان دوران دفاع مقدس و چهره‌ های انقلابی نظام هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha