پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز باید هوشیار باشیم ترامپ به عنوان فرد احمق و دیوانه می خواهد با اعمال تحریم ها، عرصه را بر ایران و ملت ما تنگ کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، ظهر روز دوشنبه در تجمع روحانیون و طلاب خواهر و برادر مدارس علمیه شهر تبریز که در محکومیت سخنان ضد ایرانی ترامپ در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز ابراز داشت: امروز شاگردان مکتب امام صادق جمع شدند تا از آرمان های امام و انقلاب و اهداف بلند مقام معظم رهبری حمایت کنند، امروز طلاب حوزه های علمیه آذربایجان در یک حرکت خودجوش جمع شدند تا از نیروی ارزشمند الهی یعنی سپاه حمایت کنند.

وی افزود: طلاب و روحانیون آذربایجان نیز در کنار مردم مقاوم ایران اسلامی از آرمان های رهبری حمایت می کنند و دنیا بداند که این یاوه گویی های احمقانه ترامپ هیچ تاثیری در حرکت انقلاب اسلامی ایران نخواهد نداشت.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: دشمنان در حالی که می بینند سپاه چگونه علیه گروه های تروریستی مبارزه می کند به دلیل اغراض سیاسی، موضع می گیرند، چرا که آن ها خودشان داعش را تربیت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه سپاه مایه اقتدار کشور است، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران قرار دارد، همانطور که حضرت امام خامنه ای فرمودند بدیهی است که آمریکا برای حذف عناصر تاثیرگذار انقلاب، از سپاه بدش بیاید.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولین نظام باید سپاه و بسیج و ارتش را روز به روز تقویت کنند، گفت: سپاه مورد حمایت مردم ایران اسلامی است و همه به صورت یکپارچه از سپاه حمایت می کنند، زیرا حمایت از سپاه حمایت از انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی و امام و اطاعت از فرامین رهبری است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین تصریح کرد: امروز باید هوشیار باشیم ترامپ فرد احمق و دیوانه می خواهد با اعمال تحریم ها، عرصه را بر ایران و ملت ما تنگ کند.

امام جمعه تبریز ابراز داشت: دیروز وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرده منظور از سخنان ترامپ حذف برجام نیست، آن ها می خواهند نهایت تلاش را برای ناامید کردن مردم ایران به کار بگیرند اما کور خوانده اند.

امام جمعه تبریز با بیان بی اعتمادی رهبر انقلاب به آمریکایی ها تاکید کرد: در مذاکرات گذشته چقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند ما به آمریکا اعتماد نداریم و امروز چگونه تدبیر ایشان را می بینیم، آن ها در برجام طوری عمل کردند تا استخوان لای زخم بماند و امروز از این طریق وارد شدند و توانایی های ایران را هدف گرفته اند و اقتدار نظامی یکی از این توانایی هاست.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به توطئه های جدید آمریکا علیه ایران افزود: این ها خواستار اضافه کردن تحریم ها علیه ایران هستند و می خواهند بازرسی های خود را افزایش دهند تا از اطلاعات دفاعی ما کسب اطلاعات کنند، اما هرگز نخواهند توانست علیه ملت ایران کاری انجام دهند اگر غلطی از آن ها سر بزند جمهوری اسلامی ایران، تلاویو را با خاک یکسان می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم آذربایجان همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی خواهند بود، خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی به پاس تجلیل از خدمات سپاه پاسداران، میهمان سپاه خواهند بود تا آمادگی و حمایت خود را از این نیرو اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha