پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سپاه پاسدران انقلاب اسلامی

حوزه/ائمه جمعه شهرستان‌های استان خراسان شمالی با اشاره به اظهارات سخیف رئیس‌جمهور آمریکا، این نوع موضع‌گیری را علیه نظام اسلامی محکوم کردند.

تنی چند از ائمه جمعه شهرستان‌های استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ اظهار داشتند: اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا سخیف، خشونت‌آمیز و دور از شئون دیپلماتیک بود و ماهیت پلید و پشت پرده سیاست‌های این دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را باری دیگر آشکار کرد

امام‌جمعه شیروان صحبت‌های ترامپ را ناشی از ضعف و زبونی و ذلت سردمداران استکبار دانست و گفت: سخنان سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل ضعف و زبونی استکبار جهانی را به نمایش درآورد.

حجت‌الاسلام حسین کوثری اظهار داشت: امریکا باید بداند، ملت ایران او را شیطان بزرگ می‌داند و هرگز در برابر زورگویی‌های این مستکبر بزرگ تسلیم نخواهد شد و فریاد «مرگ بر امریکا»، فریاد همیشگی ملت ایران خواهد بود.

وی با اشاره به سخنان توهین‌آمیز رئیس‌جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این اظهارات نشان دهنده ناتوانی غرب در قبال قدرت نظامی ایران است.

امام‌جمعه شیروان تصریح کرد: ترامپ با بی‌شرمی کامل سپاه را به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کرد درحالی‌که سپاه و جمهوری اسلامی ایران پرچم‌دار مبارزه با تروریسم است و این نهاد انقلابی در همه عرصه‌ها حضور قوی دارد.
وی اظهار داشت: مسئولان جمهوری اسلامی باید به سردمداران فاسد آمریکا ثابت کنند که ملت ایران زیر بار زور نمی‌روند و عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی معنی ندارد.

ملت انقلابی پاسخ گستاخی ها را می دهد/ سپاه در قلب مردم جا دارد

امام‌جمعه شهرستان گرمه نیز با محکوم کردن گستاخی‌های رئیس‌جمهور آمریکا گفت:  پاسخ گستاخی و سخنان سخیف رئیس‌جمهور امریکا را ملت بزرگ ایران در موقعیت‌های مختلف می‌دهند.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم تاتاری اظهار داشت: ترامپ در آینده نزدیکی تاوان گستاخی‌های خود را نسبت به ایران اسلامی خواهد داد و نیروهای ارزشی سپاه پاسداران پایگاه این کشور در منطقه را پاک‌سازی می‌کند.

وی افزود: ما باید در آئینه قرآن با آمریکا و مستکبران رفتار کنیم و به جای اعتماد به آمریکا به قرآن و توصیه‌های الهی اعتماد کنیم؛ قرآن به ما می‌گوید دشمنان اسلام تمایل دارند شما را خسته و ضعیف ببینند.

امام‌جمعه گرمه تصریح کرد: اعتماد به آمریکا پیشرفت، استقلال، امنیت، عزت و آبروی ایرانی اسلامی را به مخاطره انداخته است و امروز شاهد نتایج اعتماد به استکبار در برجام هستیم.

وی با بیان اینکه داشتن تقوای سیاسی عامل نجات و حفظ ما در این شرایط است، گفت: عده‌ای در مقابل نیرنگ آمریکا فریب خوردند و همچنین به بدترین شکل ممکن زمین خوردند و امروز توبه راه‌حل مشکل است، امروز عده‌ای باید بابت این خسارت و گزارش غیر راستین به ملت ایران از خداوند و مردم طلب بخشش کنند.

حجت‌الاسلام تاتاری همچنین با اشاره به سخنان ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حافظ دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور است.

وی افزود: سپاه پاسداران به‌عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی است و در دل مردم جای دارد.

ترامپ چهره بدون روتوش آمریکا را به مردم جهان نشان داد

امام‌جمعه فاروج نیز با اشاره به ادامه بدعهدى آمریکا و فشار بر سپاه پاسداران گفت: پایبند نبودن آمریکا به معاهده‌های بین‌المللی و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چیزى نیست که براى ملت ما و بلکه جهان تازگى داشته باشد.

حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده اظهار داشت: مردم ایران اسلامی پاسخ یاوه‌گویی‌های شیطان‌های بزرگ، آمریکا و اسرائیل را با ایستادگی و مقاومت داده و خواهند داد.

وی تصریح کرد: ترامپ با یاوه‌گویی‌های علیه ایران اسلامی، نگرش دیوانه‌وار خود را به دنیا آشکار کرد و چهره بدون روتوش آمریکا را به مردم جهان نشان داد.

سپاه، مظهر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دژ مستحکم امنیت کشور

امام‌جمعه آشخانه هم به هجمه‌های اخیر دشمنان به سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: دشمنان  بدانند سپاه، مظهر دفاع از آرمان‌های انقلاب و دژ مستحکم امنیت کشور است.

حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده اظهار داشت: سخنان ترامپ نشان داد که چقدر شخصیت وی و دیگر سران آمریکا خرد و کوچک است و همان‌طور که مقام معظم رهبری پیش از برجام به تیم مذاکره‌کننده ما فرمودند مذاکره با آمریکا اشکالی ندارد اما مراقب باشید که به آن‌ها اعتماد نکنید امروز دقیقاً در عمل این رهنمودهای مقام معظم رهبری بر همگان آشکار شده است.

وی با اشاره به سخنان ترامپ در مورد سپاه پاسداران گفت: محکوم  کردن نیروی ارزشی سپاه پاسداران که بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب است و معرفی آن به‌عنوان گروه تروریست از سوی رئیس‌جمهور آمریکا  توهین بزرگ ترامپ بی‌شرم به ملت ایران اسلامی است که قطعاً پاسخش را خواهیم داد.

حجت‌الاسلام احمدزاده از سپاه پاسداران به‌عنوان قدرت بازدارنده برای دفاع از کشور ایران در برابر تهدیدات دشمنان یاد کرد و گفت: نقش سپاه پاسداران در تأمین امنیت امروز در کشور نقشی تعیین کننده است.

وی اظهار داشت: ایستادگی این نیروی ارزشی که برخاسته از بطن مردم است در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار موجب خشم سران استکبار شده است.

سپاه محور اتحاد است

امام‌جمعه شهرستان اسفراین نیز با بیان اینکه سخنان نابخردانه ترامپ چیزی جز اتحاد و انسجام ملی برای ایران نداشت، گفت: سخنان ترامپ درباره سپاه احمقانه بود و سپاه‌ پاسداران انقلاب ‌اسلامی در دل مردم ایران جای دارند.

حجت‌الاسلام قدیر محمدیان با بیان اینکه این سخنان ترامپ چهره وی را بیش از گذشته برای جهانیان آشکار کرد، افزود: ترامپ با این سخنان احمقانه خود بصیرت و انسجام ملی را در گذشته بیش‌ازپیش بالا برد.

وی اظهار داشت: امروز ملت ایران بیش از گذشته متحد هستند و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha