جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره دانش افزایی

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری دوره «دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی پیاده‌روی اربعین» ویژه طلاب این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام حسین تهرانی امروز با اعلام این خبر عنوان کرد: دوره دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی پیاده‌روی اربعین به همت اداره کل امور فرهنگی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ویژه طلاب این مؤسسه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: دانش‌افزایی، معرفت اربعین، مهارت‌افزایی و آشنایی با جریان‌های انحرافی از جمله اهداف برگزاری این دوره است.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت پنج روز و به صورت کارگاهی برگزار می‌شود، گفت: کارگاه های این دوره روزهای دوشنبه(۲۴ مهرماه)، چهارشنبه(۲۶ مهرماه)، پنجشنبه(۲۷ مهرماه)، شنبه(۲۹ مهرماه) و دوشنبه(اول آبان ماه) ساعت ۱۴ تا ۱۸ در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام تهرانی با اشاره به اینکه اساتید حوزه و دانشگاه در این کارگاه‌ها حضور دارند، افزود: «مکالمه زبان عربی»، «معرفت اربعین»، «آموزش مکان ها و ظرفیت‌های اربعین»، «تفسیر زیارت اربعین»، «معرفی گروه‌های انحرافی»، «جریان‌های انحرافی مهدوی در عتبات» و «آموزش سخنرانی ۵ دقیقه‌ای» محورهای مورد بررسی در این دوره است.

وی با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند با به همراه داشتن کارت تحصیلی در کارگاه های این دوره شرکت کنند، تصریح کرد: در قرعه کشی کاروان پیاده روی اربعین اولویت با افرادی است که در کارگاه‌های این دوره حضور مرتب داشته باشند.

جهت مشاهده برنامه زمان‌بندی دوره دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی پیاده‌روی اربعین این پیوند را فعال کنید.
 
۳۱۳/۳۲

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha