جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌‌الاسلام والمسلمین یعقوبی- امام جمعه بجنورد

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اقتصاد مقاومتی امری حیاتی برای نظام اسلامی است و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل پست استان اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی امری حیاتی برای نظام اسلامی است و توطئه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی می‌کند.

وی  با بیان اینکه همه باید به این باور برسند که راه‌حل مشکلات  اقتصادی کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: تحقق کامل اقتصاد مقاومتی تنها راه خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی دشمنان دین و نظام اسلامی ایران است.

رئیس شورای حوزه علمیه خراسان شمالی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه است، گفت: با سیاستی که دشمنان برای به زانو درآوردن ایران اسلامی دنبال می‌کنند، پیگیری اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتماعی و سیاسی جامعه است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی فهمیده‌اند که با جنگ مسلحانه و درگیری نمی‌توانند به ایران ضربه بزنند؛ ازاین‌رو برای به زانو درآوردن نظام مقدس جمهوری اسلامی از تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کنند.

امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب با ترسیم افق‌های پیش روی نظام، بهترین گزینه برای مبارزه با تحریم‌های اقتصادی را پیگیری اقتصاد مقاومتی بیان کردند، گفت: باید تمرکز ما بر اصل اقتصاد مقاومتی بسیار بیشتر از گذشته باشد تا بتوانیم از مشکلات پیش روی نظام گذر کنیم.

وی در ادامه این دیدار، ضمن آرزوی موفقیت برای کارکنان اداره کل پست استان، از تلاش‌های کارکنان پست استان صمیمانه قدردانی کرد و گفت: پست در کشور ما تاریخ کهن و ریشه‌داری دارد که از چاپار شروع و به دولت الکترونیک رسیده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: پست از ارکان نظام توسعه کشور است که منجر به تسریع در خدمات و صرفه‌جویی در وقت و امور اقتصادی شده و همواره بر اساس سه اصل سلامت، امنیت و سرعت خدمات خود را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha