پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اخلاق

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از برگزاری کارگاه آداب معاشرت اسلامی برای طلاب این مدرسه خبر داد .

خانم اعظم آزادبخت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه آداب معاشرت اسلامی از تاکیدات دین مبین اسلام و از ضروریات جامعه امروز در مراودات اجتماعی است، گفت: در این کارگاه طلاب زیر نظر اساتید حوزه با آداب معاشرت اسلامی از جمله نحوه برخورد طلاب با مردم، اقوام و خانواده، احترام به اساتید و معلمان و همچنین اسوه و الگو بودن طلبگی برای مخاطبان، آشنا شدند .

وی با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید برای مردم الگوی اخلاق و عمل باشند خاطر نشان کرد: طلاب با رعایت اخلاق اسلامی و عمل به آموزه های دینی و در پیش گرفتن سبک زندگی اسلامی می توانند برای دختران و زنان جامعه الگو باشند و در استحکام و تقویت بنبان خانواده اسلامی ایرانی گام بردارند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر با اشاره به برگزاری کارگاه پژوهش و روش های تحقیق برای طلاب این مدرسه نیز گفت:این کارگاه نیز بزودی برای طلاب با هدف ارائه راهکارها و اصول پژوهشی و همچنین تشویق و ترغیب طلاب به تحقیق و پژوهش برگزار خواهد شد.

خانم آزادبخت در پایان بیان داشت: امید می رود با برگزاری کارگاه های علمی تحقیق و پژوهش شاهد رونق آن در حوزه و فعالیت های علمی تحقیقاتی طلاب باشیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha