چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله نمازی

حوزه/ آیت الله نمازی گفت: خانواده ای که در آن پدر و مادر به همدیگر نیش بزنند، توهین کنند، فرزندان آن خانواده متواری شده و به دام انسانهای فاسد خواهند افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، امروز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان و خیرین مدرسه ساز کاشان به دو ماموریت فرعی و اصلی که آموزش و پرورش و دانشگاه ها در عرصه تعلیم و تربیت و تامین امکانات برای دانش آموزان و دانشجویان بر عهده دارند، اشاره کرد و گفت: معلمین و اساتید باید با نشان دادن راه های درست به دانش آموزان و دانشجویان آنها را نسبت به باید و نبایدها ی جامعه آگاه سازند.

وی، با تاکید بر اینکه تمام هم و غم مسئولین آموزش و پرورش، دانشگاهها و خانواده ها باید تربیت صحیح نوجوانان و جوانان باشد، افزود: با توجه به اینکه عمده مشکلات جامعه ناشی ازجهل ، غفلت و عدم آگاهی است، لذا آگاه سازی نوجوانان نسبت به آسیب های اجتماعی بسیار ضروری است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه خداوند نظام هستی را بر اساس رحمت آفریده است، کانون خانواده را بر محور رحمت دانست و یادآورشد: پدر و مادر باید فضای خانواده را جاذبه دار کنند تا فرزندان علاقه مند به حضور در خانواده باشند.

امام جمعه کاشان با تاکید بر اینکه تعلیم و تربیت باید براساس محبت باشد، اظهار کرد: خانواده ای که در آن پدر و مادر به همدیگر نیش بزنند، توهین کنند، فرزندان آن خانواده متواری شده و به دام انسانهای فاسد خواهند افتاد.

آیت الله نمازی با تاکید بر لزوم ریشه کنی فقر و جهل در جامعه، افزود: با توجه به اینکه کشورمان اسلامی است و مردم هم به دلیل علاقه مندی به اهل بیت (ع) اقدام به عزاداری ایام محرم و دیگر مناسبت های مذهبی می کنند، شایسته نیست در گوشه و کنار کشور عده ای به علت فقر و جهل دست به کارهای ناشایست بزنند  .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha