شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاق

معاون فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بالا رفتن آمار طلاق،کاهش ازدواج و اختلافات بین خانواده ها را از نقشه های فرهنگی دشمن علیه بنیان خانوده برشمرد و گفت: امروز دست های آلوده دشمنان اسلام در داخل کشور نیز پدید آمده تا جایی که بحث انقلاب جنسی را راه انداخته اند که در این زمینه باید کاملا هوشیار باشیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی دامغانی، صبح امروز در همایش مبانی تحکیم بنیان خانواده با اشاره به اینکه خانواده ها باید مراقب توطئه های فرهنگی دشمنان اسلام علیه بنیان خانوده باشند بیان داشت:امروز دشمنان اسلام با برنامه ریزی نقشه های شوم فرهنگی درصدد ضربه زدن به کیان خانوده هستند و سعی دارند ایمان و تقوا را در درون خانواده و جامعه کمرنگ نمایند .

وی، بالا رفتن آمار طلاق،کاهش  ازدواج و اختلافات بین خانواده ها  را از  نقشه های فرهنگی دشمن علیه بنیان خانوده برشمرد و گفت: امروز دست های آلوده دشمنان اسلام در داخل کشور نیز پدید آمده تا جایی که بحث انقلاب جنسی را راه انداخته اند که در این زمینه باید کاملا هوشیار باشیم .

معاون فرهنگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه ائمه جمعه و مبلغان به عنوان منادیان دین و فرهنگ باید در قبال تحکیم بنیان خانواده و هجمه های دشمن رسالت های دینی و فرهنگی خود را به نحو احسن انجام دهند، خاطر نشان کرد: در این زمینه باید با اجرا و برنامه ریزی کارهای فرهنگی و فعالیت های هدفمند برای پیشگیری از آسیب هایی که بنیان خانواده را تهدید می کنند، قدم برداریم .

حجت الاسلام موسوی دامغانی با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه از وظایف ائمه جمعه است گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف  نهی از جامعه ضرورتی انکارناپذیر برای تعمیق امور دینی و ارزشی در جامعه و بین خانوده ها است که باید در تریبون نماز جمعه به آن پرداخته شود .

وی در پایان با اشاره به اینکه ائمه جمعه بهتر است موضوع خطبه ها را به سمت سیره زندگانی اهل بیت (ع) و موفقیت خانواده سوق دهند، افزود: معرفی خانوده های مومن و صالح از جمله امثال خانوده های شهید حججی ها می تواند راهکاری موثر در جهت تعمیق معارف دینی در خانوده ها باشد.

انتهای پیام 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha