جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین رفعتی

حوزه/ نباید به سخنان آدم دیوانه ای که تعادل روانی ندارد، توجه کرد چون حتی مردم امریکا هم ارزشی برای این شخصیت این فرد قائل نیستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین رفعتی درحاشیه «تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ و حمایت از نظام اسلامی» که باحضور پرشور مسئولان،اساتید و طلاب انقلابی حوزه درمدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس جمهوری امریکا، اظهار داشت: نباید به سخنان آدم دیوانه ای که تعادل روانی ندارد، توجه کرد چون حتی مردم امریکا هم ارزشی برای این شخصیت این فرد قائل نیستند.

سخنگوی مدیر حوزه های علمیه افزود: این بی اعتباری تنها در داخل امریکا نیست حتی ترامپ در عرصه بین المللی هم جایگاهی ندارد زیرا ازمسائل حقوقی، اجتماعی و جغرافیایی کشورها کاملا بی اطلاع است،بنابراین سخنان ترامپ مورد تأیید هیچ کس واقع نشده است.

وی تاکید کرد:مملکت داری به این نیست که توافقی بین المللی را بپذیری و بعدا اعتقادی به آن نداشته باشی؛ این مسئله تنها از سوی دولت امریکا است که اجرامی شود و کشوری نیست که این نوع حرکات بی پایه ای در قبال کشور دیگری انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی بابیان اینکه رئیس جمهوری امریکا بداند سپاه پاسداران بخشی از مردم، نظام و انقلاب است وملت ایران درمقابل این نوع تهدید و تحریم ساکت نمی شیند،گفت: ایران اسلامی همیشه بیدار است و هرنوعی تحرکی را از سوی دشمنان زیرنظر دارد و اجازه زیاده خواهی نخواهد داد.

۴۰/۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha