جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عصبانیت آمریکا از سپاه به خاطر حضور موثر این نیروی انقلابی در منطقه است که امان دشمن را بریده و موجب امنیت و آرامش در منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، ظهر امروز در تجمع طلاب حوزه علمیه ارومیه که در محل  مدرسه امام خمینی(ره) در اعتراض به سخنرانی سخیف رئیس جمهور آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: محور سخنان ترامپ اجماع جهانی برای مقابله با نظام اسلامی است، همین اجماع در دوران دفاع مقدس با تحریم ایران اسلامی کار به جایی نبرد و ایران اسلامی توانست در این جنگ نیز سربلند بیرون آید.

وی افزود: اعمال تحریم های جدید علیه ایران محور دیگر سخنان ترامپ بود، لذا ایران اسلامی در جنگ تحمیلی با وجود این تحریم ها توانست در برابر جنگ تمام عیار استکبار تمام قد ایستادگی و مقاومت کند که این امر نشان از عدم ناکارآمدی تحریم ها علیه ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: سپاه نیروی ولایت مدار و گوش به فرمان رهبری است که دشمن را خاک کرده است، امروز خلیج فارس محل ناامنی برای ناوهای آمریکایی است، عصبانیت آمریکا از سپاه به خاطر حضور موثر این نیروی انقلابی در منطقه است که امان دشمن را بریده و موجب امنیت و آرامش در منطقه شده است.

حجت الاسلام نجف قلی زاده تصریح کرد: سپاه نیروی انقلابی، ولایت مدار و متعبد است چراکه زمانی که هواپیما ربایی در کشور مشکلات امنیتی ایجاد کرده بود، سپاه با در دست گرفتن حفاظت هوایی کشور موفق عمل کرد و تا به امروز شاهد حتی یک مورد هواپیما ربایی در کشور نبودیم .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha