جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری-قائم مقام مدیر حوزه های علمیه

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه این بدعهدی آمریکا نشان داد، نمی شود به آنها اعتماد کرد،افزود: موضوع برجام اثر دیگری هم داشت و آن این بود که حقانیت ایران در جهان ثابت شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به سخنان ضد ایرانی رئیس جمهوری آمریکا، اظهار داشت:سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان داد؛ هنوز جبهه استکباری ملت ایران را به درستی نشناخته است چرا که شیطان بزرگ گرفتار اطلاعات غلط از سوی منافقین شده و فکر کرده اختلافات در بین مسئولین ایران به نفع آنها تمام می شود.

قائم مقام مدیرحوزه های علمیه کشور بابیان اینکه اختلافات در هرکشوری امر طبیعی و سلیقه ای است و این اختلاف سلایق دلیل بر این نمی شود،ملت و مسئولین ایران در برابر دشمن اصلی وحدت نداشته باشند، گفت: تجربه نزدیک به چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی، ثابت کرده نباید از دشمن غافل بود.

وی با تاکید براینکه مسئله برجام و توافق بر اجرای آن، سیاست نظام بوده و اگر اختلافی هم است بر اساس بی اعتمادی به آمریکا است و رهبری اصرار داشتند که نمی شود به آمریکا اعتماد کرد، لازم است با اجرای برنامه هایی جلوی بد عهدی و سوء استفاده دشمن را گرفت،اظهارداشت:متأسفانه برای محکم کردن برنامه از دشمن تعهدی گرفته نشد و همین موضوع مشکلاتی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان اینکه این بدعهدی آمریکا نشان داد، نمی شود به آنها اعتماد کرد،افزود: موضوع برجام اثر دیگری هم داشت و آن این بود که حقانیت ایران در جهان ثابت شد.

وی با تاکید براینکه گاهی لازم است برای اثبات حقانیت هزینه  پرداخت اظهارداشت:مسئله برجام مهر بطلانی بر عهد شکنی و بی اعتمادی آمریکا بود.

40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha