چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ تجمع بزرگ حوزویان در محکومیت اظهارات شیطان بزرگ

حوزه/دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای نسبت به نطق اخیر رییس جمهور آمریکا واکنش نشان داده و تاکید کرده: به زودی شاهد افول قدرت پوشالی آمریکای به ظاهر ابرقدرت و نابودی لیبرال دمکراسی در آن کشور می باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم به مناسبت نطق اخیر رییس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبّارین

ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست                      
عِرض خود می بری و زحمت ما می داری

گویا همین دیروز بود که رهبر فرزانۀ انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای (ادام‌الله‌ظله) در خصوص مذاکرۀ با آمریکا -آن هم فقط در موضوع هسته‌ای نه به طور عام- خوش بین نبودن خود را به صراحت اعلام فرمودند و امروز تمامی ملت شریف ایران، حتی آن دسته از فرزندان انقلاب که قصد آزمودن آزموده را داشتند به خوبی سِرّ آن فرمایش را احساس می نمایند. آری آمریکا رژیمی سفّاک است که با اصل نظام اسلامی ایران دشمنی داشته و از هیچ تلاشی در از بین بردن آن، کوتاهی نکرده و نمی کند.

آمریکا از آن زمان که «نهِ» ایران اسلامی را با اخراج طاغوت پهلوی از ایران دریافت نمود، با توطئه‌های مختلف از قبیل تحریم اقتصادی، تحریک صدام ملعون به حملۀ نظامی به ایران، ترتیب دادن کودتاها و فتنه های مختلف و اخیراً با دست و پا کردن گروه تروریستی داعش، سعی در تضعیف راهبردهای موفق جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سراسر جهان به قصد جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی داشته است؛ اما به حول و قوۀ الهی، خون شهدای گلگون کفن و رهبری‌های فرزانه امام خمینی(قدس سره) و امام خامنه‌ای(ادام الله ظله) و استقامت مردم غیور ایران، ثمر داده و آنان را ناکام گذاشته و روز به روز شاهد افول قدرت پوشالی آمریکای به ظاهر ابرقدرت و نابودی لیبرال دمکراسی در آن کشور می باشیم.

نکاتی چند پیرامون نطق تلویزیونی رئیس جمهور آمریکا دربارۀ ایران:

1. این نطق، بهترین گواه برای شناساندن خوی وحشی و غیر انسانی دولتمردان آمریکاست.

2. این نطق، حاکی از شکست‌های پی در پی  صهیونیسم بین الملل در عرصۀ میدانی در مقابل مدیریت فقاهت با همراهی ملّت مسلمان ایران است.

3. این نطق، به خوبی نقاط قوّت ایران اسلامی را روشن ساخته وبیان می دارد که جهان سلطه در مقابل آن به استیصال رسیده است. نقاط قوتی چون:

· ملت شریف ایران.

· رهبری فرزانه.

· استقامت در راه مبارزه و محور مقاومت که سپاه نمادی از آن است.

· جغرافیای سیاسی ایران از خلیج فارس تا دریای خزر.

4. این نطق، به دنبال ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی به جهت پیش بردن اهداف استعماری است.

پیام تشکّل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

اولاً به ملت شریف ایران:

ملت غیور و یکپارچۀ ایران! راه نجات از سلطۀ اجانب، تنها و تنها مقاومت است و بس. جواب تحریم، ایستادن بر روی پای خود ،تکیه بر اقتصادمقاومتی و خود کفایی است. باید به دنبال علم بود و مردانه وارد میدان شد ؛ آن گونه که احمدی روشن ها و حججی ها عمل کردند.

گذشته ی نه چندان دورتاریخ در خلیج فارس، به خوبی گریه ی از روی ترس سربازان نیروی دریایی آمریکای جنایتکار در مقابل شیرهای بیشۀ ایران را تجربه نموده است.

وثانیاً به نیروهای نظامی کشور:

سپاه مقتدر و ارتش قهرمان! جهان استکبار فقط زبان زور را می فهمد و شما با فراهم آوردن عِدّه و عُدّه لازم، آن چنان که موشک‌هایتان مرگ و ذلّت را برای داعش و حامیان صهیونیستی اش در دیرالزور به ارمغان آورد؛ لرزه بر اندام دشمن اندازید.

ثالثاً به دستگاه دیپلماسی کشور:

ریاست جمهوری، وزارت خارجه و مجلس شورای اسلامی!  ملت شریف ایران یکپارچه و منسجم، از شما می خواهد به لفّاظی های امثال رئیس جمهور آمریکا پایان داده و در دفاع از حقوق حقّه میهن اسلامی‌مان؛ ایران،سعی و تلاش مضاعف داشته و با برنامه‌ای جامع و کامل در مقابل سیاست‌های فریبکارانۀ آمریکا و ایادی اروپایی‌اش به میدان سیاست وارد شوید.

رابعاً به کشورهای مسلمان در سراسر عالم:

برادران و خواهران مسلمان! دشمن غدّار به دنبال تفرقه افکنی در میان مسلمانان است؛"واعتصموا بحبل الله و لاتفرّقوا" و حبل الله همان تمسک به قرآن و اهل بیت رسول الله صلی الله علیه و آله  وسلّم است.

و شما ای دولتهای کشورهای اسلامی! بدانید که دنباله روی و نوکری حاکمیت بدعهد استکباری آمریکا و صهیونیسم کودک کش و متجاوز، عاقبتی بسیار ذلّت بارهمچون عاقبت صدّام به دنبال خواهد داشت.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha