سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رمضانعلی عین الکمالی-بسیج دانشجویی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا می‌خواهند به هر طریقی که شده به این کشور نفوذ کنند، گفت: در حال حاضر میلیون‌ها سایت، افکار و اذهان جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته اند.

حجت‌الاسلام رمضانعلی عین‌الکمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران اسلامی هیچ‌گاه حرف‌ها، عملکرد و رفتارات شیطانی دشمنان را فراموش نخواهد کرد و دشمنی آمریکا همواره در طول تاریخ ثابت‌شده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دشمن همیشه دشمن است و دشمن گونه رفتار می‌کند و دست از مکر و حیله خود برنمی‌دارد، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در سخنان و جلسات متعدد فرمودند که «آمریکا قابل‌اعتماد نیست» و این فرمایش معظم له و عدم قابل‌اعتماد بودن آمریکایی‌ها در سخنان اخیر ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا برجسته شد و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند که «آمریکا شیطان بزرگ است» و در طول مذاکرات نیز آمریکایی‌ها بارها شیطنت خود را به نمایش گذاشتند و همراه با مکر و حیله در مذاکرات حضور پیداکرده است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی هرگز فریب شیطنت‌های آمریکا را نمی‌خورد، افزود: همواره بر حفاظت، صیانت و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پافشاری می‌کنیم و از تهدیدات دشمنان هراسی نداریم.

حجت‌الاسلام عین‌الکمالی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره مانعی برای ایجاد حکومت‌های دینی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با ارزش‌های دینی مشکل‌دارند و از راه‌های مختلف تلاش و کوشش دارند تا مانع گسترش اسلام شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و در راس آنها آمریکا می‌خواهند به هر طریقی که شده به این کشور نفوذ کنند، گفت: در حال حاضر میلیون‌ها سایت افکار و اذهان جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته و هدف آنها دور کردن نوجوانان و جوانان از اسلام است و بصیرت افزایی یکی از مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه در جهت دشمن‌شناسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha