جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع اعتراض امیز

حوزه/ طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان بوشهر با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مدارس علمیه خشم و نفرت خود را از سیاست های پلید امریکا و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آن نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان بوشهر، صبح امروز با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز در مدارس علمیه خشم و نفرت خود را از سیاست های پلید امریکا و یاوه گویی های ترامپ رئیس جمهور آن نشان دادند.

درمدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیر حجت الاسلام ابراهیم بحرانی مدیر مدرسه با محکوم کردن اظهارات رئیس جمهور آمریکا گفت: این اظهارات ترامپ نشان از پیروزی سپاه در جبهه مقاومت در عراق و سوریه دارد و آمریکا بخاطر پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران عصبانی است.

در ادامه طلاب مدرسه علمیه دیّر به همراه اساتید ضمن تشکر و حمایت از فعالیت های سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، با شعارهای مرگ بر آمریکا سخنان ترامپ را محکوم کردند.

در شهرستان گناوه نیز طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان با برگزاری تجمعی اعتراض آمیز سخنان سخیفانه رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم که در محل مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار شد، حجت الاسلام قائمی از استاتید حوزه علمیه ضمن بیان اهداف سخنان رئیس جمهور آمریکا، طلاب را به پیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری برای حفاظت از اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی تشویق کرد.

 وی همچنین نکات بسیار مهمی درباره آداب و اخلاق طلبگی و رموز پیشرفت در حوزه را به طلاب متذکر شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha