جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد و حسینیه حضرت نرجس(ع) در سامرا ساخته می شود

حوزه/ سنگ بنای مسجد و حسینیه نرجس خاتون علیها السلام امروز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق گذاشته شد تا با ساخته شدن این مکان مقدس از آن برای خدمات رسانی به زائران شهر مقدس سامرا استفاده شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سنگ بنای مسجد و حسینیه نرجس خاتون علیها السلام امروز توسط حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق گذاشته شد تا با ساخته شدن این مکان مقدس از آن برای خدمات رسانی به زائران شهر مقدس سامرا استفاده شود. در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شیخ ستار المرشدی تولیت آستان مقدس عسکریین(ع) نیز حضور داشت.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، رئیس اداره اوقاف شیعیان در سخنان خود از تلاش های مدیریت آستان مقدس عسکریین(ع) و کمک های افراد خیر به این آستان مقدس تشکر کرد.

در ادامه این مراسم طارق الخیکانی که هزینه ساخت این مسجد و حسینیه را تقبل کرده است گفت: امروز به برکت امامین عسکریین(ع) سنگ بنای مسجد و حسینیه حضرت نرجس علیها السلام در شهر مقدس سامرا گذاشته شد و از خداوند متعال می خواهیم این مسجد مکانی برای خدمات رسانی به زائران به ویژه در مناسبت های دینی و زیارت های میلیونی باشد.

وی افزود: شهر سامرا شهدای زیادی را در راه حفظ وحدت عراق تقدیم کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha