جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ورزشکاران در کنار تربیت جسم به تربیت روح بپردازند، گفت: اهدای مدال بانوان ورزشی به خانواده‌های مدافع حرم نشانه ولایی بودن این بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی در اولین روز از این هفته اظهار داشت: دین مبین اسلام به مسئله مهم سلامتی و نشاط اجتماعی بسیار اهمیت می‌دهد و نتیجه و برکت و ثمره مهم ورزش سلامتی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به جایگاه مهم ورزش در اجتماع و فواید آن و تأثیرات ورزش در جوانان تصریح کرد: حضور جوانان در ورزش و صرف انرژی و فعالیت جوان در میدان و محیط‌های سالم ورزشی می‌تواند نقطه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد و جوانان را از بسیاری از انحرافات، خطرها و آسیب‌های اجتماعی جامعه مصون نگه دارد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه رنگ ورزش ایران باید رنگ خدایی داشته باشد، افزود: ورزشکاران در کنار جنبه‌های ورزشی و تربیت جسمی باید به تربیت روح نیز بپردازند.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه تربیت‌بدنی، ابزاری برای تربیت جسم است و ابدی نیست، تصریح کرد: فرد ورزشکار در کنار پرورش بدنی و جسمی باید پرورش روحی را هم سرلوحه کارهای خویش قرار دهد.

وی با اشاره به موفقیت‌های چشمگیر بانوان استان سمنان در عرصه ورزشی خاطرنشان کرد: تقدیم و اهدای مدال‌های جهانی بانوان ورزشکار استان سمنان نظیر خانم سلطانی و خانم عوض زاده به خانواده‌های شهدای مدافع حرم نشانه ولایی بودن این بانوان  است و بانوان استان سمنان همچون گذشته با حجاب و عفاف و سربلندی هرچه بیشتر در مسابقات بدرخشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha