پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به این که خانواده ها باید همواره عمل به اخلاق اسلامی را مد نظر داشته باشند، گفت: با عمل به اخلاق اسلامی همواره آرامش روحی و روانی در خانواده وجود دارد، چرا که عمل به آموزه های اسلام چراغ راه هدایت بشر است .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، آیت الله مصطفی علما، امروز در اختتامیه همایش مبانی تحکیم خانواده که با حضور ائمه جمعه 5 استان کشور در خرم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی را باید از آموزه های دینی و قرآنی استخراج نماییم افزود:نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه عامل بقای زندگی و خانواده است که باید به آن توجه خاصی شود .

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی باید در زندگی روزانه ما جاری و ساری شود، افزود: سبک زندگی توام با معنویت باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه درآید.

وی با اشاره به اینکه سبک و سیره زندگانی اهل بیت (ع) چراغ راه برای هدایت افراد جامعه برای زندگی سالم است، خاطر نشان کرد:برای بقاء و تداوم زندگی باید از آموزه های قرآنی و سیره زندگانی اهل بیت(ع) درس بگیریم .

آیت الله علما با اشاره به اینکه همه اصول برای موفقیت ارکان زندگی در قرآن و دین مبین اسلام وجود دارد گفت:خانواده ها برای زندگی توام با معنویت به سبک زندگی اسلامی و قرآنی رجوع نمایند .

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به اینکه معیارهای ازدواج موفق و سالم در اسلام آمده است، بیان داشت: با مطالعه و تدبر در این ملاکها می توان راه سعادت و خوشبختی را طی نمود .

وی با اشاره به اینکه افراد اخلاق اسلامی را برای استحکام بنیان خانواده رعایت نمایند، خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام روی اخلاق اسلامی و ضرورت ترویج آن در خانواده تاکید ویژه ای شده است .

آیت الله علما در پایان با اشاره به اینکه خانواده ها باید همواره عمل به اخلاق اسلامی را مد نظر داشته باشند، گفت: با عمل به اخلاق اسلامی همواره آرامش روحی و روانی در خانواده وجود دارد، چرا که عمل به آموزه های اسلام چراغ راه هدایت بشر است . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha