جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مشاور استاندار سمنان با آیت الله شاهچراغی

حوزه/ مشاور استاندار سمنان در امور روحانیت، بر لزوم تعامل گسترده و سازنده مسئولان با روحانیون و علمای دینی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام حسین ابوترابی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه روحانیت همواره محافظان انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در جامعه هستند، اظهار داشت: نقش محوری روحانیون در ادوار مختلف تاریخ بر هیچ‌کس پوشیده نیست و جامعه نسبت به تأثیر و نفوذ کلام روحانیت در جامعه واقف هستند.

مشاور استاندار سمنان در امور روحانیت تصریح کرد: تعامل گسترده و سازنده با روحانیون و علمای دینی توصیهٔ مؤکد استاندار سمنان به مسؤولان است.

استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از زحمات استاندار سمنان در تعامل گسترده و سازنده با روحانیون و علمای دینی این استان اظهار داشت: استاندار سمنان شخصیتی ولایت مدار است که همواره با ائمه جمعه این استان هماهنگی کامل دارند که بنده از ایشان تشکر می‌کنم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان بر استفاده از ظرفیت حوزه و روحانیت در مسائل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سطح این استان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز شبهات در فضای مجازی  بیش‌ از پیش افزایش‌ یافته است، تصریح کرد: نیازمند حضور اثرگذارتر روحانیت در فضای مجازی برای روشنگری و زدودن اشکالات و شبهات از ذهن مردم هستیم، بنابراین بر روحانیت وظیفه است این اقدام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha