سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دریکوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: برنامه های پرورشی در جامعه باید منجر به رفتارهای قرآنی شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خدانظر دریکوند امروز در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و عترت استان با اشاره به اینکه فرهنگ قرآنی باید در زندگی روزانه ما نفوذ پیدا کند بیان داشت:باید با ارائه برنامه های محتوایی در حوزه قرآن ،انس با این کتاب انسان ساز را در بین افراد جامعه بویژه دانش آموزان نهادینه کنیم .

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر آیات قرآنی و روایات دینی ضامن بقای سعادت و آرامش روحی روانی انسان است افزود: قرآن ،نماز و عترت باید در همه ابعاد زندگی نمود عینی یابد تا از بروز آسیب ها و ناهجاری های اجتماعی در جامعه پیشگیری نماییم .

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه در حوزه پرورشی باید تنوع برنامه ها بسیار باشد، خاطر نشان کرد: برای تربیت دانش آموزانی باورمند و متعهد به انواع مختلف آموزش برنامه های دینی و فرهنگی نیاز است که در این زمینه باید با طراحی و تبیین این برنامه ها انس با فعالیت های قرآنی را در بین دانش آموزان گسترش دهیم .

دریکوند با بیان اینکه باید هویت اسلامی ایرانی را طبق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در جامعه ترویج دهیم، گفت: دانش آموزان باید اصول شهروند اسلامی بودن را آموزش ببینند و با حرکت در این مسیر زمینه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی را هموار نمایند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha