جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان با تاکید بر این که مردم انقلابی جواب یاوه گویی های ترامپ را دادند، گفت: بر اساس قرآن کریم کافران هیچگاه با ما سازش نمی کنند و در پی ضربه زدن به مسلمین هستند و همیشه کینه های در دل آنها نسبت به مسلمین بیشتر از آن چیزی است که به زبان می آورند

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی در  جمع خبرنگاران با بیان اینکه  در روزهای اخیر حوزه های علمیه و طلاب همراه با مردم با شعار «مرگ بر آمریکا» پاسخ یاوه گویی های ترامپ را دادند، اظهار کرد: حقیقت این است  که آمریکا و اروپا جدا از هم نیستند و همه آنها در پی منافع خود هستند و علاقه ای به ما ندارند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان تاکید کرد: براساس قرآن کریم، کافران هیچ گاه با ما سازش نمی کنند و در پی ضربه زدن به مسلمین هستند و همیشه کینه های در دل آنها نسبت به مسلمین بیشتر از آن چیزی است  که به زبان می آورند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: قرآن می فرماید هر گز به کافران دل نبندید و آنها را محرم راز خود ندانید. همچنین  می فرماید دشمنان دین کسانی هستند که اگر کوچکترین خیری به آنها برسد، ناراحت می شوندوامروز عظمت ایران وانقلاب اسلامی به وضوح در دنیا مشخص است واین امر انها را ناراحت کرده است.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در پایان  گفت: مردم ایران همواره بیدار هستند و بر روحانیون هم فرض است نسبت به جنایات آمریکا افشاگری کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha