پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کربلا

حوزه/ ستان مقدس حسینی اعلام کرد در روزهای مربوط به زیارت اربعین ، از حضور ۷۰۰ مبلغ دینی استفاده می کند و تا در محورها و ایستگاه های مختلف مربوط به مسیر زیارت، و راه های منتهی به حرم امام حسین و برادرش عباس علیهما السلام به تبلیغ دین و بیان احکام بپردازند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی اعلام کرد در روزهای مربوط به زیارت اربعین ، از حضور 700 مبلغ دینی استفاده می کند و تا در محورها و ایستگاه های مختلف مربوط به مسیر زیارت، و راه های منتهی به حرم امام حسین و برادرش عباس علیهما السلام به تبلیغ دین و بیان احکام بپردازند.

سید محمد زاهر الخطیب عضو بخش امور دینی حرم مطهر حسینی در این زمینه گفت: تا کنون 700 مبلغ دینی برای زیارت اربعین در نظر گرفته شده تا از حضور آنها برای تبلیغ در تمام راه های منتهی به عتبات مقدس کربلا استفاده شود و البته تعداد این مبلغان رو به افزایش است.

وی افزود: کاری که قرار است این مبلغان انجام دهند، این است که با هماهنگی زائران محترم، قداست و معنویت زیارت اربعین را تقویت کنند و به درخواست ها و پرسش های شرعی و فقهی زائران پاسخ بگویند.

عضو شعبه امور دینی حرم مطهر امام حسین(ع) گفت: ما از تمام نیروهای انسانی تبلیغی خود در این زیارت های میلیونی استفاده می کنیم تا مردم مسائل شرعی خود را از آنها بپرسند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha