پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بازدید خیرین از مجتمع آموزش عالی بنت الهدی

حوزه/ بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای بنیاد خیرین المصطفی، با حضور در شهر مقدس قم و جامعه المصطفی، از مجتمع آموزش عالی بنت الهدی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی در جمع 350 نفری از  اعضای بنیاد خیرین جامعه المصطفی، که در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی گرد هم آمده بودند، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، اظهار داشت: مجتمع آموزش عالی بنت الهدی ضمن راه اندازی 12 گروه علمی میزبان بیش از 1700 نفر از دانش پژوهانی از ملیت های مختلف جهان است.

وی حضور 750 نفر از فرزندان طلاب در مهدکودک و پیش دبستانی هدی را یکی از برنامه های این مجتمع عنوان کرد و اذعان داشت: مجتمع آموزش عالی بنت الهدی، خود را در قبال تربیت فرزندان طلاب مسئول می داند و در این راستا موفق شده تا یکی از ممتازترین مهدکودک های استان قم را ویژه فرزندان طلاب و دانش پزوهان غیر ایرانی راه اندازی نماید.

رئیس مجتمع آموزش عالی بنت الهدی در ادامه به چالش های پیش روی آموزش های دینی در عرصه بین الملل اشاره نمود و تصریح کرد: با توجه به گستره روز افزون مشتاقان و علاقه مندان کشورهای مختلف جهان برای تحصیل معارف اسلامی، متأسفانه امکانات ما جواب گوی این امر نبوده، با محدودیت هایی چون، کمبود فضای تحصیلی مواجه هستیم.

وی تأثیر فعالیت های خیرین در گسترش و توسعه معارف الهی در عرصه جهانی را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: جامعه المصطفی تمام توان و امکانات خود را برای توسعه جریان فرهنگی، علمی و آموزشی معارف ناب الهی در عرصه های مختلف جهانی به کار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کاویانی لزوم توجه به اخلاص در فعالیت های خیرخواهانه را بسیار مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: اخلاص در کارها و انجام دادن تمام فعالیت ها، صرفاً برای رضایت خداوند متعال و تقرب به درگاه الهی، مهمترین عامل برکت بخشی به دایره تأثیرگذاری امور به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha