شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ کنفرانس «ظرفیت شناسی و تأثیر گذاری فضای مجازی در ارتقای آموزشهای دینی» صبح امروز با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در درسالن عارف حسینی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی در قم آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، کنفرانس دو روزه ظرفیت شناسی و تأثیر گذاری فضای مجازی در ارتقای آموزشهای دینی که به همت دانشگاه مجازی المصطفی و در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)  در قم آغاز برگزار می شود، در روز اول حجج اسلام والمسلمین سید مهدی حسینی رئیس دانشگاه مجازی المصطفی و رئیس کنفرانس، سید سعید رضا عاملی، بی نیاز و دکتر عابدین سیاحت اسفندیاری به عنوان دبیرعملی کنفرانس، سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش: در ادامه 5 محقق از کشورهای ایران،لبنان، رومانی، ترکیه و اندوزی مقالات خود را درموضوعات صلح سازی ایمان محور در فضای مجازی، نقش فضای مجازی در تقویت گفتگوی بین الادیانی، از حوزه صدق تاریخ تا فضای مجازی ارائه خواهندکرد.

خاطرنشان می شود: این برنامه ها  عصر امروز  و صبح فردا نیز با ارائه مقالات ادامه پیدا خواهد کرد و پایان بخش کنفرانس سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، معاون آموزشی جامعه المصطفی و تقدیر از ارائه کنندگان مقالات خواهد بود.

40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha