سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین حسینی رئیس دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان این که به ۹۰ هزار مخاطب جهانی در دانشگاه مجازی المصطفی آموزش داده شده است گفت: درحال حاضر در این دانشگاه به ۷ زبان دنیا مباحث دینی درفضای مجازی به مخاطبین تعلیم داده می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی حسینی، صبح امروز در«اولین کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی و تأثیر گذاری فضای مجازی در ارتقای آموزش های دینی» که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در قم برگزارشد با بیان اینکه دانشگاه مجازی نهادی علمی بین المللی و یکی از بخش های بزرگ جامعه المصطفی العالمیه است گفت: این دانشگاه با هدف تعلیم مباحث دینی در فضای مجازی برای همه انساها تأسیس شده است.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی افزود: این دانشگاه برنامه های زنده معارفی را برای مردم دنیا براساس نیازهای مخاطبین اجرا می گذارد.

وی عنوان کرد: درکنار این مسائل دوره های پودمانی، آموزش زبان انگلیسی و آموزش معارف دینی  برای علاقه مندان به اجرا گذاشته می شود.

رئیس این کنفرانس با بیان اینکه  دانشگاه مجازی المصطفی در مدت ده سال فعالیت، توانست 90 هزارنفر را تحت پوشش قرار دهد، اظهار داشت: درحال حاضر در این دانشگاه به 7 زبان دنیا مباحث دینی درفضای مجازی به مخاطبین تعلیم داده می شود و مخاطبین به صورت بسیارآسان مبانی دینی را دریافت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بابیان اینکه درشرایط بسیاری حساسی از فضای مجازی و اطلاعات و داده ها قرار داریم و همه به دنبال انتقال مبانی خود می باشند، اظهارداشت: دراین رابطه دانشگاه مجازی هم توانست با استفاده از این فضا، قدمهای بسیار مثبتی بردارد و جوانان زیادی را جذب دین کند و به آنها مباحث دینی را آموزش دهد.

رئیس دانشگاه مجازی المصطفی بابیان اینکه هدف ازبرگزاری این کنفرانس، آشنای همه محققین با تضارب آراء در مباحث دینی و اعتقادی است گفت: این کنفرانس می تواند آثاری خوبی را به همراه داشته باشد و امید است این رودیداد علمی که با هم فکری و هم افزایی همراه است موجب صلح جهانی گردد.

40/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha