پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ حضرت آیت الله حکیم گفتند: مسئولیت بزرگی در زمینه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) بر دوش مردم عراق قرار دارد که باری بس سنگین است و تنها کسانی می توانند آن را حمل کنند که شایستگی داشته باشند و شما مردم عراق در این زمینه شایسته اید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، روز گذشته جمعی از خادمان مرقد مطهر میثم تمار رضوان الله علیه در کوفه با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار به تمام مردم عراق توصیه کردند به مسئولیتی که خداوند متعال برای خدمت به زائران بر دوش آنها نهاده عمل کنند و از زائرانی که از تمامی قاره ها برای زیارت عتبات مقدس به ویژه زیارت اربعین به عراق مشرف می شوند به خوبی پذیرایی کنند و در این زمینه سعه صدر و صبر و بردباری و از خودگذشتگی داشته باشند و با محبت به زائران رسیدگی کنند و از رنج سفر آنها بکاهند و رفتارهای آنها را تحمل کنند.

ایشان تاکید کردند خادمان حسین علیه السلام باید بدانند که سیدالشهدا خود و خانواده و فرزندان و یاران خود را برای باقی ماندن مذهب تشیع و اسلام فدا کرد و از شیعیان انتظار دارند این مصیبت بزرگ را فراموش نکنند و از یاد نبرند و ازاین رو ما باید خالصانه و از هر راهی تلاش کنیم که این یاد و خاطره عاشورا و کربلا زنده بماند.

این مرجع تقلید در ادامه سخنان خود گفتند: مسئولیت بزرگی در زمینه خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) بر دوش مردم عراق قرار دارد که باری بس سنگین است و تنها کسانی می توانند آن را حمل کنند که شایستگی داشته باشند و شما در این زمینه شایسته اید.

آیت الله العظمی حکیم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha