پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
وزیر سابق اطلاعات کشور

حوزه / رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس با اشاره به اینکه بر اساس اسناد موجود، دشمن ۵ چارچوب در موقعیت فعلی برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی طراحی کرده است، گفت: القاء ضرورت کنار آمدن با کدخدا یعنی آمریکا یکی از آن‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، شامگاه بیست و ششم مهرماه در مراسم یادواره شهدای گمنام و 264 شهید کارمند استان یزد با بیان اینکه شهید در همه ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مدیریت دارد، گفت: شهدای کربلا و امام حسین (ع) بعد از گذشت 1400 سال همچنان جامعه اسلامی را در راهی که انتخاب کرده‌اند، مدیریت می‌کنند و حتی اگر گاهی جامعه به‌سوی انحراف کشانده شود، به موقع مدیریت خود را آشکار می‌کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به مراسم شهدای غواص در سال گذشته اشاره کرد و افزود: پیش‌بینی مدیران و برنامه‌ریزان برای مراسم تشییع شهدای غواص در سال گذشته بر این بود که جمعیت زیادی شرکت نخواهند کرد اما وقتی مراسم تشییع شروع شد، دوربین‌های رسانه‌ها از نشان دادن واقعی خیل جمعیت عاجز ماندند که این مسئله نشان از این واقعیت داشت که مردم ایران هنوز به عهدی که با شهدا و ایثارگران راه حق بسته اند پایبند هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اثرات مراسم باشکوه تشییع شهدای غواص این بود که با تحلیلی که CIA بعدازآن انجام داد به این مهم رسید که اقداماتش در به انحراف کشاندن مردم ایران بی‌نتیجه بوده است که این نمونه‌ای از مدیریت شهدا را می‌رساند.

طبق نظرسنجیCIA، جمعیت ۲۵میلیونی زائرین اربعین بزرگترین تهدید برای آمریکاست

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس به فعالیت های CIA در مراسم پیاده روی اربعین سال گذشته اشاره کرد و گفت: این سازمان، سال گذشته با ارائه برگه های نظر سنجی در بین زائرین، علت حضور آنها را در این مکان مقدس جویا شد که پس از جمع آوری آنها به این نتیجه رسیدند که این جمعیت 25 میلیونی تهدید بسیار بزرگی برای آمریکا خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی، اضافه کرد: افراد با شرکت در پیاده روی اربعین به دنیا اعلام و ثابت می کنند که ما با سیدالشهدا(ع)تجدید پیمان می کنیم که همیشه و تا پای جان خود در برابر ظلم می ایستیم، که این مسئله خود نشان از مدیریت امام حسین(ع)است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اسناد موجود، دشمن 5 چارچوب در موقعیت فعلی برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی طراحی کرده است که القاء ضرورت کنار آمدن با کدخدا یعنی آمریکا یکی از آن‌ها است، افزود: دشمن با چارچوب های مختلف در حال مقابله با مدیریت شهدا و مبارزه با انقلاب اسلامی است که یکی از آنها را می توان فضای دوقطبی و سنگینی که در زمان انتخابات بر جامعه ما حاکم بود نام برد.

وزیر سابق اطلاعات، ایجاد ترس و تهدید را یکی از برنامه‌های جدی دشمن برای انحراف کشاندن افراد از مسیر انقلاب و نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: دشمنان نظام وانقلاب اسلامی سال هاست که به روش های مختلف در فکر براندازی این نظام مقدس هستند که بحمدالله با وجود رهبری بزرگ و تبعیت مردم از ولایت فقیه موفق به این مسئله نشده اند.

وی تصریح کرد: در فتنه 88 عمارهای انقلاب تنها به سر تکان دادن در برابر رخدادها اکتفا می‌کردند و اینکه چرا آن‌ها از عمار بودن افتاده‌اند، دلایلی دارد، حقوق نجومی و لقمه‌های شبهه دار یکی از آن دلایل است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، غافل کردن جامعه از امداد غیبی و عنایات الهی را دیگر چارچوبی اعلام کرد که دشمن برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی طراحی کرده است و گفت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان به این مطلب اشاره داشتند که مرتب می‌آیند و می‌گویند تهدید کرده و ما در جواب آن‌ها می‌گوییم «ان الله معنا»؛ همان جوابی که موسی به مردم داد و درنهایت معجزه شکافتن دریا رخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی در پایان با تأکید بر ضرورت درس گرفتن از حضرت علی (ع) اذعان داشت: مردم به‌ ویژه نیروهای ارزشی که دلداده نظام و انقلاب اسلامی هستند باید بر اساس فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری و بر اساس آموزه‌های دینی با پیروی از ولایت در میدان حضورداشته و هراسی از خود نشان ندهند و به دشمن بفمانند که ایران و ایرانی از هیچ توطئه ی شما عقب نشینی نخواهد کرد و تا پای جان خواهد ایستاد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha