شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مهندس بوربور

حوزه/ مهندس بوربوربا تاکید بر اینکه مردم باید به سمت خیر تشویق شوند، گفت: افرادی که کار خیر انجام می‌دهند باید به جامعه معرفی شوند تا بتوانیم از خیر به عنوان یک شاخص ایثار و فردی معروف در جامعه نام ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حبیب‌الله بوربور در ششمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور که به میزبانی شورای خیرین و واقفین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: اعضای هشت مجمع خیرین، هشت بنیاد خیریه، سه مجموعه خیریه ویژه دانشگاه‌ها و برخی دیگر از خیرین در این جلسه حضور یافته‌اند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی تاکیدات مختلفی در مورد لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی در امور مختلف دارند، تصریح کرد: سالانه بیش از هزار میلیارد تومان طی ۲۰ ساله برای ساخت و تجهیز مدارس کمک شده است و همچنین مجمع خیرین سلامت نیز سالیانه بیش از هزار میلیارد تومان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کمک کرده است.
رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین کشور خاطرنشان کرد: اعضای مجمع خیرین مسکن‌ساز نیز ساخت بیش از ۳۸ هزار مسکن را دنبال کرده‌اند و ۱۲ هزار مسکن را تا سال گذشته تحویل داده و دو هزار مسکن نیز به معلولان واگذار کرده‌اند؛ مجمع واقفین آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها نیز تشکیل شده است و فعالیت‌های خود را به صورت ویژه دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تقدیر از خیرین و واقفین به صورت ویژه در برنامه‌های مختلف دنبال می‌شود، مطرح کرد: هر چند این تقدیرها برابر با ارزش کار این افراد نیست اما مشوقی است تا افراد دیگر نیز بتوانند به سمت این کارهای نیک هدایت شوند.
بوربور با بیان اینکه مجمع خیرین حوزه‌های علمیه خواهران نیز به عنوان یکی از مجمع‌های توانمند کشور فعالیت خود را دنبال می‌کنند، عنوان کرد: این مجمع طی یک سال گذشته هزینه ۸۰ هزار طلبه را پرداخت کرده است.
وی با تاکید بر اینکه مردم باید به سمت خیر تشویق شوند، تصریح کرد: افرادی که کار خیر انجام می‌دهند باید به جامعه معرفی شوند تا بتوانیم از خیر به عنوان یک شاخص ایثار و فردی معروف در جامعه نام ببریم و در شرایط کنونی از کارهای خیر آثار ماندگاری را در جامعه رقم بزنیم.
انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha