شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فاضلی-خیرین خواهران کشور

حوزه/ مدیرعامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تشکیل ۲۲ جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران در استان‌های مختلف، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال نیز در استان‌های باقیمانده جامعه خیرین مورد نیاز را ایجاد کنیم تا از فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران حمایت لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر فاضلی در ششمین نشست فصلی مجمع خیرین کشور که به میزبانی شورای خیرین و واقفین آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در سالن جلسات امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران پدیده‌ای مبارکی است، تصریح کرد: جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران از سال ۹۴ فعالیت خود را به صورت ویژه آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران در سطح کشور وجود دارد، اضافه کرد: این مدارس در سطوح دو تا چهار حوزه فعالیت می‌کنند، مجموعه طلاب مشغول به تحصیل نزدیک به ۷۴ هزار نفر هستند که به عنوان طلاب علوم دینی در بخش خواهران فعالیت دارند.

مدیرعامل جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران از فارغ التحصیل شدن ۵۰ هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه یاد کرد و گفت: این آمار بدون احتساب آمار جامعه‌الزهرا(س) است؛ در سال ۹۵ اساسنامه جامعه خیرین حوزه‌های علمیه تصویب و شماره ثبت آن نیز دریافت شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۲ جامعه خیرین حوزه‌های علمیه خواهران در استان‌های مختلف، عنوان کرد: امیدواریم تا پایان سال نیز در استان‌های باقیمانده جامعه خیرین مورد نیاز را ایجاد کنیم تا از فعالیت حوزه‌های علمیه خواهران حمایت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha