سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام محمود مشایخ - امام جمعه نوشهر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر لزوم هوشیاری مدیران و متولیان فرهنگی جامعه را برای حرکت های خزنده فرهنگی و فکری دشمنان یتاکید کرد و گفت: برای مقابله با شبهه افکنی ها و تهدیدات فرهنگی دشمنان، باید به صورت جهادی در حوزه تبلیغ دینی و با روش های خلاقانه و مبتکرانه در این عرصه وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی نوشهر با بیان این که اگر جوانان بخواهند به سعادت دنيا و آخرت برسند بايد از سیره اهل بیت(ع) پيروي کنند، گفت: اگر بشر امروز در جنبه‌هاي مختلف اخلاقي و روحي سقوط کرده، به اين خاطر است که از آموزه‌هاي انبياء و واسطه‌هاي فيض الهي فاصله گرفته است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جوانان را بايد با استفاده از ابزارهای تبلیغی مناسب به سوي اين الگوهاي اصيل سوق داد و شخصيت‌هاي اسلامي را به عنوان بهترين الگوها براي آنان معرفي کرد، عنوان داشت: با استفاده از ابزارهاي فرهنگي و رسانه‌ها بايد اندوخته‌هاي ديني خود را به جوانان معرفي کنيم تا آنان بتوانند راه درست را در زندگي بيابند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که غربی ها تلاش می کنند که نسل جوان ما از درون تهی شوند، خاطرنشان کرد: اگر ذهن و افکار نسل جوان از سوی غرب تسخیر شود، دشمن به اهداف خود رسیده است.

وی با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب تمام توان خود را برای تهاجم فرهنگی علیه اصول، اعتقادات و باورهای امت اسلامی به کار بسته‌اند، افزود: تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری نسبت به ضرورت هوشیاری و آمادگی دستگاه های فرهنگی جهت مقابله با هجمه های فرهنگی به دلیل اهمیت این مسأله است.

حجت الاسلام مشایخ بر لزوم هوشیاری مدیران و متولیان فرهنگی جامعه را برای حرکتهای خزنده فرهنگی و فکری دشمنان یادآور شد و اظهار داشت: برای مقابله با شبهه افکنی ها و تهدیدات فرهنگی دشمنان، باید به صورت جهادی در حوزه تبلیغ دینی و با روش های خلاقانه و مبتکرانه در این عرصه وارد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندرانبا بیان این که امروز همه دشمنان و بدخواهان اسلام ناب برای نابودی دین بسیج شده اند، تصریح کرد: دشمنان دین را عامل عدم تحقق خواسته ها و نقشه های شوم خود در جهان می دانند و به همین دلیل تلاش می کنند در جهت تضعیف و خدشه دار کردن آن گام بردارند.

وی با اشاره به این که امروز دین عامل عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شده است، افزود: کسانی که دین را عامل بدختی ملت ها می دانستند امروز به خوبی دریافته اند که دین موجب اقتدار ملت ایران شده اند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به عنوان بزرگترین ارمغان خود به ملت بزرگ ایران هدیه داد، گفت: امروز کشورمان در همه عرصه ها دارای نظریه و استدلالی قوی است و قدرت های جهانی نمی تواند به هیچ عنوان از ایران اسلامی عبور کنند.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این دین و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی خط قرمز های ملت ایران در همه مقاطع بوده است، تصریح کرد: این مردم برای بقا و استمرار انقلاب اسلامی خون های بسیاری را تقدیم کرده اند و به همین آسانی نخواهند گذاشت دشمن به اهداف شوم و پلید خود در منطقه و داخل کشور دست یابد.

مسؤول حوزه علمیه نوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام و فریبکاری آمریکایی در انجام تعهدات خود در این سند بین المللی، آن را نمونه ای روشن از خدعه و فریب دشمن دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی متعالی همواره نسبت به دروغگویی و فریب کاری آمریکایی ها در موضوع برجام هشدار داده بودند.

حجت الاسلام مشایخ با بیان این که امروز همه مسؤولان به حرف های روز های نخست رهبر معظم انقلاب اسلامی بازگشتند که آمریکا یک شیطان بزرگ است، خاطرنشان کرد: روزی که مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام مسؤولان را از اعتماد بی مورد به آمریکایی ها بر حذر داشتند، متأسفانه گوش برخی ها به این نصایح بدهکار نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha