سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دیدار وزیر امورخارجه با تولیت آستان قدس رضوی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: انسجام ملی حول هدایت‌های رهبر معظم انقلاب منافع و امنیت کشور را حفظ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد،، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهمی رئیسی در دیدار با محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت حفظ انسجام ملی، گفت: انسجام ملی حول هدایت‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، قدرت عظیمی ایجاد می‌کند که یکی از برکاتش حفظ منافع و امنیت کشور است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تعامل با اروپایی‌ها برای کشور ما لازم است، اما همراهی آنان با آمریکا برای فشار بر ایران قابل قبول نیست، اظهار کرد: به یکی از دیپلمات‌های اروپایی گفتم لیاقت کشور شما که حتی قدمت ابنیه‌های آن از کل تاریخ آمریکا بیشتر است؛ دنباله روی از آمریکا نیست.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: علاقه وافر مسلمانان پاکستانی برای زیارت امام رضا(ع) ایجاب می‌کند که آستان قدس با همکاری دولت، خصوصاً وزارت امور خارجه، امنیت و رفاه آنان در طول سفر زیارتی را تأمین کنند و هزینه این سفر را برای آنان کاهش دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پیشنهاد ما این است که تا حد امکان مبلغ روادید زائران پاکستانی در جهت تسهیل زیارت کاهش یابد، بیان کرد: برای فعال کردن دیپلماسی زیارت میان مدیریت اعتاب مقدسه و دولت‌های کشورهای اسلامی برنامه‌هایی داریم که همکاری وزارت امور خارجه را می‌طلبد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha