جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کارگاه تخصصی همکاران فرهنگی مرکز خدمات

حوزه/ دومین کارگاه تخصصی همکاران فرهنگی مراکز استانی مرکز خدمات امروز با سخنرانی معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات کار خود آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این کارگاه دو روزه با هدف آموزش و ارتقا و تبیین برنامه‌های فرهنگی معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات و با حضور بیش از 65 نفر از معاونان و مسئولان فرهنگی مراکز استانی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ابتدای این کارگاه با ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، به تأکیدات حجت الاسلام و المسلمین ربانی در اهمیت ارائه خدمات فرهنگی به خانواده طلاب اشاره کرد.

وی در سخنانی گفت: اصلی‌ترین کاری که ما برای آن وارد حوزه شده و درس خوانده‌ایم این کاری است که امروز در دستور کار ما قرار گرفته است و ناظر بر همین محور اصلی رسالت روحانیت است.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات گفت: کار فرهنگی چه برای عموم و چه برای خانواده طلاب دارای سختی‌ها و پیچیدگی‌هایی است و ما نباید این کار را سبک فرض کنیم.

وی تصریح کرد: الگوی کار ما انبیای الهی هستند چراکه برای انجام رسالت خود سختی‌ها و مشکلات بسیاری را تحمل کرده‌اند؛ اگر ما خود را در امتداد کار انبیا قلمداد کنیم باید بدانیم کاری سخت و نفس‌گیری داریم.

تبیین برنامه‌های اداره کل‌های معاونت خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات توسط حجت الاسلام جباری مدیرکل مشاوره و امور خانواده و حجت الاسلام فقیهی مدیر کل ارتباطات و امور فرهنگی مرکز خدمات و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی از دیگر بخش‌های روز اول این کارگاه دو روزه است.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha