جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/ آیت الله سید محمد تقی مدرسی از رهبران سیاسی بغداد و اربیل خواست تا با جدیت تصمیمات پیشین خود را بررسی کنند و با اراده ای محکم برای حل مسائل و چالش های موجود تلاش کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای کربلا در بیانیه هفتگی خود از رهبران سیاسی بغداد و اربیل خواست تا با جدیت تصمیمات پیشین خود را بررسی کنند و با اراده ای محکم برای حل مسائل و چالش های موجود تلاش کنند.

آیت الله مدرسی افزود: برخی مشکلات حقیقی در کشور وجود دارد که باید برای حل آن همکاری شود و مشکل تروریسم، فساد و عقب ماندگی تنها با توجه و همکاری تمامی اقشار ملت حل خواهد شد.

ایشان افزود: برخی فقط به ظاهر این مشکلات توجه می کنند و فرصت ریشه کن کردن آن را از بین می برند.

آیت الله مدرسی با توجه به نزدیکی موسم اربعین امام حسین (علیه السلام) تاکید کرد: ماه صفر و زیارت اربعین حسینی فرصت مناسبی است برای ملت ما که همبستگی و وحدت خود را افزایش دهند و  به اذن خداوند عزم خود را برای اصلاح و از بین بردن فساد در کشور جزم کنند و برای تحقق آرمان های ملت در تأمین زندگی امن و سعادتمند تلاش کنند.

ایشان به رسانه ها توصیه کرد که مسئولانه سخن بگویند و از انتشار نفرت و خشونت در جامعه جلوگیری کنند.

آیت الله مدرسی از خطبای منبر حسینی خواست در سخنرانی ها خود در موارد بسیار ضروری موضع گیری کنند و در ترمیم شکاف و اصلاح امور مشارکت کنند و تنها خداوند یاری گر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha