پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ نخستین کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی و تأثیرگذاری فضای مجازی در ارتقاء آموزش های دینی

حوزه/ پیش ازظهرامروزمراسم اختتامیه«کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی وتأثیرگذاری فضای مجازی درارتقای آموزشهای دینی» با حضوراندیشمندان داخلی و خارجی درمجتمع عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی درسالن عارف حسینی در قم برگزارشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، پیش ازظهرامروزمراسم  اختتامیه اولین«کنفرانس ظرفیت شناسی وتأثیر گذاری فضای مجازی در ارتقای آموزشهای دینی» که در مجتمع عالی امام خمینی(ره) وابسته به جامعه المصطفی در قم برگزارشد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، با بیان اینکه این کنگره گامی مهمی بود در تضارب آرا اظهار داشت: تلاش همه مسئولین دانشگاه این است، بتوانند شرایطی را فراهم کنندتا بتوان دین را در فضای مجازی به درستی تبلیغ و نشر داد و زمانی این امر میسر می شودکه همه محققین ودلسوختگان ارتباط قوی ومستمر با دانشگاه مجازی در تولید محتوای دینی داشته باشد.

 رئیس دانشگاه مجازی المصطفی افزود: درشرایط بسیار حساسی  از انواع فرهنگ ها قرار داریم و باید طوری برنامه ریزی وتلاش کرد تا بتوان با همکاری همه محققین و اساتید محتوای آموزشی مناسبی در عنوان آموزش دینی تولید کرد و در اختیار جویندگان حقیقت ونور در فضای مجازی قرار داد.

دکتر سیاحت نیز با بیان اینکه تعداد 25 مقاله در دو روز کنگره برقرارشد و نتایج خوبی به دست آمده افزود: این پایان کار نخواهد بود وهمه تلاش است تا بتوان با همایش و نشست های دیگر بیشتر به موضوع فضای مجازی پرداخته شود.

در نهایت از 25 نفر به عنوان محقق در این کنگره تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha