پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع اعتراضی رهبران مذهبی تورنتو برای مبارزه با فقر و تنگدستی

حوزه/ رهبران مذهبی ادیان مختلف در شهر تورنتوی کانادا در روز بین المللی «ریشه کنی» فقرجلوی دفتر شهردار جمع شدند تا اعتراض‌شان را به عدم تلاش کافی سیاستمداران برای برطرف کردن فقر رو به رشد در جامعه نشان ددهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از aboutislam، شخصیت‌های دینی- مذهبی در شهر تورنتوی کانادا در روز بین المللی «ریشه‌کنی فقر» در سالن شهرداری تورنتو گردهم آمدند و در اقدام اعتراضی نمادین برای مبارزه با فقر و تنگدستی ، جلوی دفتر جان توری شهردار دست به دعا بلند کردند.

اعضای این گروه میان ادیانی «ایمان در شهر» بر این باورند که شهردار و اعضای شورای شهر تورنتو تلاش کافی برای از بین بردن فقر و تنگدستی در جوامع بی‌بضاعت به کار نمی‌گیرند. این گروه خواستار سرمایه‌گذاری های بیشتر در بودجه آینده شهری از سوی دولت شدند.

حبیب علی امام جماعت مسجد گفت: ما شاهد بوده‌ایم که شورا استراتژی‌ها و پروژه‌های متعددی را برای از بین بردن نابرابری‌های شدید اجتماعی آغاز کرده و متعهد به اجرای آن‌ها می‌شوند، اما هنگامی که زمان به تامین بودجه برای این اولویت‌ها می‌شود، سیاستمداران حاضر نیستند قدم‌های بزرگ نهایی را برای تصویب بودجه برای پروژه‌های کمک به نیازمندان بردارند.

وی افزود: ما اینجا جمع شده‌ایم که شورا را وادار سازیم به تعهداتش پایبند باشد.

کشیش کوین روبرتسون گفت: اتحاد با مردم سرتاسر تورنتو برای عمل در مقابل نابرابری و فقر ضروری است. ما باید تلاش‌مان را به کار گیریم تا بتوانیم سیاستمداران را وادار کنیم تا به وظایف شان در قبال مردم عمل کنند.

گسترش فقر در تورنتو

رهبران دینی به نیازهایی چون حمل و نقل مناسب، مسکن ارزان قیمت و اشتغال کافی برای ریشه کن سازی فقر تاکید کردند.

آن‌ها اشاره کردند: درحالی که از هر 4 کودک یک نفر در فقر زندگی می‌کنند و 5% سکنه مشاغل امن و باثبات ندارند، زندگی در تورنتو دشوار شده است.

رئیس شورای بیر مکدوگال از قبیله اونیدا که در این مراسم حضور داشت گفت: آسیب‌پذیرترین بخش جامعه از جمله یک چهارم کودکان به شدت نیازمند دسترسی به مسکن ارزان قیمت و حمل و نقل قابل اعتماد هستند تا بتوانند از فقر جدا شوند.

تجمع اعتراضی رهبران مذهبی تورنتو برای مبارزه با فقر و تنگدستی

تجمع اعتراضی رهبران مذهبی تورنتو برای مبارزه با فقر و تنگدستی

تجمع اعتراضی رهبران مذهبی تورنتو برای مبارزه با فقر و تنگدستی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha