پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ازمون

حوزه/ مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان از برگزاری آزمون حفظ سالانه قرآن کریم و نهج البلاغه حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام حسن غزالی در  گفت وگو با خبرنگار «حوزه» دراصفهان، از برگزاری آزمون حفظ سالانه قرآن کریم و نهج البلاغه  حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

وی تصریح کرد: ثبت نام آزمون سالیانه شهریه حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه از 14مرداد ماه تا اواخر شهریورماه بود که طلاب حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه در مقاطع ثلث، نصف و کل شرکت ثبت  و در آزمون مربوطه شرکت کردند.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان تاکید کرد: آزمون فقط در یک مرحله و به صورت کتبی بود و حد نصاب قبولی در این آزمون، کسب حداقل 70 درصد نمره است  که سعی برآن است نتایج این آزمون حداکثر تا هفته اول آبان ماه به اطلاع طلاب شرکت کننده برسد.

مسئول واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: طلاب علاقمند می توانند از طریق سایت albayan.ir از نتایج آزمون حفظ مطلع شوند.

وی افزود: معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان  به غیر از برگزاری آزمون سالیانه، کلاس های تثبیت حفظ را برای حافظین در طول سال برگزار می نماید که طلاب علاقمند می توانند اطلاعات بیشتر را  از واحد قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان دریافت نمایند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha