پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: یاوه گویی های ترامپ موجب شد چهره واقعی دولتمردان آمریکا برای آزادگان جهان آشکارتر شود.

حجت الاسلام علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه یاوه گویی های جنون آمیز ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ملت ایران و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روی ضعف و استیصال بود، گفت: موضع گیری ناجوانمردانه و نابخردانه رئیس جمهور تازه کار و بی تجربه آمریکا ضد ملت ایران عمق دشمنی و روحیه استکباری رژیم تروریسم پرور آمریکا را برای جهانیان برملا کرد و آبروی نداشته آمریکا را برد.

وی خاطر نشان کرد: از عجایب روزگار این است حکومتی همانند آمریکا که خود به وجود آورنده داعش و حامی رژیم جعلی و تروریسم دولتی مانند رژیم صهیونیستی اسرائیل است، ملت آزاده ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که حامی مظلومان هستند، به عنوان تروریست معرفی می کند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه یاوه گویی های بی اساس رئیس جمهور سبک مغز آمریکا نشانه شکست جبهه استکبار و پیروزی جبهه مقاومت است، اظهار داشت: عصبانیت ترامپ بخاطر شکست ها و ناکامی های پی در پی نقشه و توطئه های آمریکا و اسرائیل در منطقه به ویژه عراق، سوریه، یمن و افغانستان است .

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه بهترین راه مقابله با اتهامات و یاوه گویی های بی اساس ترامپ علیه ملت ایران حفظ وحدت و انسجام ملی است گفت: ملت شریف ایران با تبعیت از ولی فقیه و پشتیبانی و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره نقشه های شوم استکبار را خنثی خواهند کرد.

وی بیان داشت: ملت ما افتخار می کند که فرزندان برومند و قدرتمندی همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پرورش داده که لرزه بر اندام دشمن انداخته و ظالمان را به زانودرآورده است.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه یاوه گویی های تاریخ مصرف گذشته ترامپ توهمی بیش نیست، افزود: سخنان ترامپ نشان از سرخوردگی و شکست اقتدار دولت آمریکا و هم پیمامانانش در معادلات جهانی بویژه در مواجعه با کشورهای حاشیه خلیج فارس است .

حجت الاسلام میناپور با بیان اینکه یاوه گویی های اخیر ترامپ موجب اقتدار،همبستگی و انسجام روز افزون ملت ایران شده است بیان داشت:ملت آزاده ایران اسلامی هرگز با این بادها نخواهد لرزید و با حرکت در مسیر ولایت و رهبری و با اتحاد و انسجام، روز بروز بر اقتدار میهن اسلامی افزوده خواهد شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha