جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سپاه پاسداران

حوزه/ تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر این که اتکا و حمایت از توان داخلی موجب شکست دشمن در حوزه تحریم ها شده است، گفت: سپاه پاسداران آماده دفاع از اسلام و انقلاب در هر نقطه ای از جهان است.

حجت‌الاسلام طیب‌نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تاکید بر پویایی نیروی کارآمد و توان داخلی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی در عرصه های خارجی و بین المللی، اظهار داشت: تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از نیروی غنی و عظیم علمی و کارآمد توسط جوانان برومند موجب پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در برابر یاوه گویی ها و تحریم های مکرر استکبار جهانی می شود.

وی افزود: سخنان یاوه‌گویانه و بدون منطق رئیس جمهور آمریکا نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است، زیرا که این اقتدار روز به روز بیشتر و تاثیر گذاری توان کشورمان در حوزه‌ سیاست در منطقه و جهان در حال افزایش است که البته این عزتمندی و اتکا به توان داخلی جمهوری اسلامی ایران به نوعی الگوی سایر کشورهای آزادی‌خواه نیز شده است .

این تحلیلگر مسائل سیاسی بیان داشت: در نقطه مقابل اقتدار حکومت و ملت ایران که با رویکرد منطقی به دست‌یابی توان داخلی در تمامی حوزه‌ها منجر شده است، امریکایی قرار دارد که با در پیش گرفتن سیاست تزویر، ریا و نیز قدرت‌طلبی رو به سقوط و از دست دادن مواضع قدرتش است .

وی خاطر نشان کرد: اینکه آمریکایی‌ها اکنون با خشم فریاد می‌زنند و سخنان بیهوده‌ای را به زبان جاری می‌سازند، مسئله عجیبی نیست، زیرا که آنان در گذشته به منابعی مهم و غنی‌ای از کشورمان دسترسی داشتند که امروز با وجود حکومت جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر از دست دادن آن منابع بسیاری دیگر از داشته‌های منطقه‌ای خودشان را نیز از دست داده‌اند.

حجت الاسلام طیب‌نژاد افزود: براساس قانون اساسی وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ انقلاب اسلامی است همچنین این نیروی مقتدر علاوه بر صیانت از کشور در صورتی که احساس کند که منافع انقلاب اسلامی در نقطه‌ای از این جهان در خطر است، اجازه حضور دارد تا از منافع کشورمان دفاع کند .

تحلیلگر مسائل سیاسی اذعان داشت: سپاه توانسته است در از میان بردن فتنه‌های داخلی و خارجی نقش موثری را ایفا کند که نمونه آن حضور مقتدر مستشاران ایرانی در کشور عراق و سوریه است .

وی یادآور شد: امریکا در ابتدا در اندیشه به زانو درآوردن عراق و سوریه توسط نیروی دست پرورده خود یعنی داعش بود که با حضور مستشاری و به موقع فرماندهان عالی‌‌رتبه سپاه این سیاست کثیف آمریکایی‌ها که البته با همکاری برخی دولت‌مردان خود فروخته منطقه نیز همراه بود به شکست انجامید .

حجت الاسلام طیب‌نژاد تصریح کرد: آمریکا و چند کشور منطقه تصمیم داشتند با از بین بردن دولت‌های قانونی عراق و سوریه و روی کار آوردن افراد وابسته، حکومت جمهوری اسلامی ایران را هم ضمن به انزوا کشاندن از بین ببرند که به فضل پروردگار و با حضور مدافعان حرم و فرماندهان توانای سپاهی این نیت شوم باطل گشت.

وی تصریح کرد: عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی از اهم مواردی است که هرایرانی و مسئولی می تواند در تحکیم بخشی و رشد اقتصاد کشور گامی موثر بردارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha