جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بارزانی در این سالها ارتباط نزدیکی با اسرائیل وآمریکا برقرار کرده بود و تجزیه عراق نیز از اهداف و توطئه های اسرائیلی آمریکایی بود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در قزوین به نقشه استکبار جهانی در قضیه تجزیه عراق اشاره کرد و گفت: زمانی که داعش و گروه های تروریستی به کرکوک آمدند، متاسفانه مسعود بارزانی خیانت بزرگی هم به ملت عراق و هم به ملت ایران کرد.

وی افزود: بارزانی خیانتی را مرتکب شد که قوم کرد در کشور عراق از همه امکاناتی که دولت مرکزی از سال ۲۰۰۳ تاکنون به آنها داده بود، مجبور شدند به عقب برگردند و همه ی آن بزرگنمایی هایی که انجام داده بود، سرابی بیش نبود.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد:  بارزانی در نزد آمریکا و اسرائیل الان تبدیل به مهره کاملا سوخته شده و دیگر نزد آنها اعتباری ندارد.

امام جمعه شهرستان تاکستان به پیروزی های اخیر در جبهه مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: دولت سوریه موفق به خلع سلاح بسیاری از این شورشیان شده و اکنون جبهه پیروز نبرد با داعش است. حماسه آزادسازی حلب در حالی رخ داد که کشورهای غربی-عربی ضدسوری به ویژه آمریکا هیچ گاه در عمل حاضر نشدند گروه های مسلح تحت الحمایه خود موسوم به معارضان معتدل را از تروریست ها در شرق حلب جدا کنند و همواره مانع از ریشه کنی تروریسم در این کشور بوده اند و هرگاه به بهانه ای، راه را برای ادامه اقدامات شوم تروریستی آنها فراهم می کردند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  اگر چه جبهه مقامت بارها با تهدیدهای بزرگی مواجه شده است، اما موفقیت آنها در سوریه به این معناست که آنها می توانند به جنوب اسرائیل (سرزمین های اشغالی) نزدیک شوند.

وی ادامه داد: ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از حماسه مقاومت رزمندگان دلیر اسلام در سوریه، عراق و یمن به روشنی گویای این مطلب است که اراده‌ مستحکم و آهنین سربازان جبهه مقاومت اسلامی توانسته است توطئه شوم محور تروریستی- تکفیری منطقه به سرکردگی آمریکا و غرب را با شکست مواجه سازد و بار دیگر پیروزی 'حق بر باطل' را به واقعیتی مسلم تبدیل نماید.

عضو خبرگان رهبری اظهار کرد: پیروزی های چشمگیر محور مقاومت در سوریه تحولی عظیم در نبردهای سرنوشت ساز آینده خواهد بود و نظام سوریه خواهد توانست با این پیروزی بر عمده مواضع گروه های تروریستی سیطره یابد و موقعیت برتر خود در سطوح سیاسی و دیپلماتیک در هر مذاکره بین المللی جدید را نشان دهد، که نتیجه شیرین آن پیروزی قاطع محور مقاومت در سوریه و شکست تروریسم منطقه ای تحت حمایت آمریکا و غرب خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: کشورهای اروپایی بدانند که اگر از هم اکنون چاره اندیشی نکنند، داعش به اروپا وارد می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha