جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 429182
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، در حکمی، سرپرست سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، طی حکمی از سوی سید مرتضی بختیاری؛ قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، مهندس محمد کاظم ملازم الحسینی، به سمت سرپرست سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) منصوب شد.

در این حکم آمده است: در اجرای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی ملهم از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، انتظار می‌رود ضمن برنامه ریزی تخصصی و فنی برای حفظ و نگهداری مجموعه گرانسنگ و بی‌بدیل اماکن متبرکه رضوی به عنوان گنجینه‌ای منحصر به فرد از هنر معماری اسلامی، تلاش شایسته و اهتمام بایسته در اتمام پروژه‌های در دست اجرا، نظارت و کنترل بر عملکرد پیمانکاران، پیگیری جدی به منظور ایجاد فضاهای مطلوب زیارتی، فرهنگی، تبلیغی و خدماتی، بهره‌گیری از فناوری‌های روز و ارتقا سیستم‌های تأسیساتی، ضمن هماهنگی با هیأت اجرایی و استفاده از ظرفیت فنی هنری کارگروه هنر و معماری حرم مطهر رضوی معمول نمایید.

همچنین رعایت کامل انضباط مالی و اداری در کلیه فعالیت‌ها و توجه به مفاد اساسنامه و نیز همکاری لازم برای اجرای مصوبات شورای راهبردی عمران آستان قدس رضوی از اهم نکات مورد تاکید است.

لازم به یادآوری است: پیش از این مهندس جمشید میر شاهی مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم حضرت رضا(ع) بود که طی این حکم از زحمات ایشان نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha