پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
 تصاویر/ اختتامیه نخستین کنفرانس ظرفیت شناسی فضای مجازی در ارتقای آموزشهای دینی در قم

حوزه/ ادیان و مسیحیان معتقدند، اگر انسانی جنایت هایی که حکومت ها برسر مردم سایر کشورهای مسلمان می آورند، ساکت باشند و نظری ندهند و به مخالفت نپردازند در حقیقت از جایگاه انسانیت پایین می باشند.

بارو از کشیشان مسیحی کشور رومانی،درحاشیه «اولین کنفرانس بین المللی ظرفیت شناسی وتأثیر گذاری فضای مجازی در ارتقای آموزشهای دینی» در قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،، گفت: این نوع مباحث که با فضای مجازی و دین سرکار دارد، با یکی دو همایش و کنگره قطعا نمی توان به نتایج دلخواه و مفیدی رسید.

وی اظهار داشت: اگر به دنبال آثار و برکت مفید در مورد موضوع فضای مجازی و ارتقای آموزش های دینی در فضای مجازی هستیم، لازم است کنگره های مختلفی باحضور اندیشمندان، متفکران و صاحب نظران کشورهای مختلف از جمله ایران برگزار شود تا بتوان با ارائه همه نظرات به جمع بندی واحد و متحدی رسید.

این کشیش مسیحی با بیان اینکه باید به فردای بهتر درعرصه ترویج دین در فضای مجازی امید وار بود و لازم  است تلاشهای جدی تری صورت گیرد اظهار داشت: هر چه قدر وحدت رویه و نظرات و جلسات شکل منظم تری گیرد، بهتر می توان شاهد برکات آن بود.

وی با تاکید بر اینکه شاهد اتفاقات و حوادث ناگواری در عراق، سوریه و جهان هستیم و این مباحث قلب هرآدم و انسانی را به درد می آورد، گفت:رعایت حقوق مسلمانان موضوع مهمی است که همه مسلمانان و ادیان الهی بر آن ید واحده و اتفاق نظر دارند و حتی در مسیحیت به شدت بحث و دیالوگ مطرح است و نظرات همه ادیان به هم نزدیک است.

بارو اظهار داشت:ادیان و مسیحیان معتقدند اگر جنایت هایی که حکومت ها برسر مردم سایر کشورهای مسلمان می آورند، انسانی ساکت باشد و نظری ندهد و به مخالفت نپردازد در حقیقت از جایگاه انسانیت پایین می باشد و در این رابطه با حیوان فرقی ندارد و حتی ممکن از حیوان پایین تر باشد.

۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha