سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
کد خبر: 429197
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
دوره آموزشی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری دوره‌های آموزشی مبلغان از سوی اداره امور مبلغان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در ترم تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام حسین تهرانی  از آغاز ثبت نام کلاس‌های آموزشی اداره امور مبلغان خبر داد و اظهار داشت: دوره های «مهارت‌های ارتباط مؤثر در تبلیغ دینی» و «تربیت مربی کودک و نوجوان» از سوی اداره امور مبلغان این معاونت برگزار می شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) افزود: هدف از برگزاری این دوره ها، دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی مبلغان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به منظور تبلیغ مؤثر در میان اقشار مختلف جامعه است.

حجت الاسلام  تهرانی، مهلت ثبت نام در این دوره‌ها را تا ۲ آبان ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: این دوره‌ها در ترم تحصیلی جاری آغاز می‌شود.

وی به سرفصل های دوره «مهارت های ارتباط مؤثر در تبلیغ دینی» اشاره کرد و افزود: «شناخت مسئله»، «نگرش سیستمی و جامع‌نگر»، «تأثیر خطاهای ذهنی»، «درک دقیق مخاطب و همدلی»، «گوش دادن فعال»، «مهارت‌های کلامی و غیرکلامی»، «موانع ارتباطی» و «بازخوردگیری» از جمله سرفصل‌های این دوره است.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه این دوره به مدت یک ترم تحصیلی ویژه طلاب سطح سه برگزار می‌شود، گفت: این دوره با حضور حجت‌الاسلام‌ علی مخدوم، مسئول مرکز ملی پاسخگویی به شبهات اعتقادی روز های شنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸ در ساختمان اداری خواهران تشکیل می‌شود.

حجت الاسلام تهرانی با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان، تصریح کرد: اتمام مقطع تحصیلی سطح ۲ با معدل حداقل ۱۸، دارا بودن سابقه تبلیغی، علاقه‌مندی به کار با کودک و نوجوان، موفقیت در مصاحبه و آزمون عملی و همچنین التزام اخلاقی، تعهد درسی و شرکت منظم در کلاس‌ها تا پایان دوره از جمله شرایط شرکت در این دوره است.

وی با بیان اینکه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان به مدت دو ترم تحصیلی است، یادآور شد: این دوره روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ تا ۱۸ با حضور اساتید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۱ تماس بگیرند و یا به صورت حضوری به اداره امور مبلغان واقع در ساختمان اداری خواهران(شماره یک) مراجعه کنند.

 

جهت مشاهده سرفصل‌های دوره مهارت‌های ارتباط مؤثر در تبلیغ دینی این پیوند را فعال کنید.
 
 
۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha