سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حضرت خدیجه

حوزه/ معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) گفت: «تحلیل انگیزه‌های ستایش رسول خدا(ص) از حضرت خدیجه(س)» در سی‌امین نشست از سلسله‌نشست‌های علمی پژوهشی این معاونت مورد تبیین قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، خانم ریحانه حقانی  گفت: سی‌امین نشست از سلسله‌نشست‌های علمی پژوهشی از سوی معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

وی، موضوع این نشست را «تحلیل انگیزه‌های ستایش رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها)» عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری این نشست، بیان ملاک‌های همسر نمونه از دیدگاه پیامبرگرامی اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله) و پاسخ به شبهات پیرامون ستایش پیامبر اکرم(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از این بانوی گرامی است.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: در این نشست،  خانم فرزانه حکیم‌زاده، استاد و پژوهشگر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) به سخنرانی می‌پردازد.

وی یادآور شد: نشست علمی پژوهشی «تحلیل انگیزه‌های ستایش رسول خدا(صلی‌الله‌علیه‌وآله) از حضرت خدیجه(سلام‌الله‌علیها)» روز یکشنبه، ۳۰ مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن نشست‌های علمی پژوهشی پژوهشگاه حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha