جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت: تمام شهدایی که در دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقاومت جان خود را در کف اخلاص گذاشته و هدیه به اسلام کردند، تفکر بسیجی داشتند که نمونه آن شهید محسن حججی که توانست داعش وگروه های تکفیری را به ذلت بکشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی عصر امروز در همایش بصیرتی و سیاسی طلاب مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک با اشاره به تشکیل گروه های تروریستی توسط رژیم آل سعود، گفت: الان در سوریه و عراق داعش در محاصره شدید قرار دارد و قطعا با دستان قدرتمند و سلحشور سربازان اسلام کارشان تمام خواهد شد.

وی افزود: برخی ها تردید داشتند که چرا ایران در سوریه و عراق با داعش می جنگد، اما اقدامات تروریستی در تهران نشان داد که اگر در خارج از کشور در مقابل داعش کوتاه بیاییم، باید در داخل کشور و در تهران با آنان بجنگیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین با اشاره به این که امروز نشانه های صدور انقلاب اسلامی را در سرتاسر منطقه و جهان مشاهده می کنیم، افزود: استکبار و صهیونیسم جهانی با شکست های متوالی در برابر جبهه مقاومت به عجز خود و اقتدار جمهوری اسلامی بیش از پیش اذعان کرده اند.

حجت الاسلام مصطفایی همچنین درباره جریانات تکفیری گفت: آخرین حربه استکبار، سازماندهی جریان تکفیری جهت خدشه دار کردن چهره اسلام و برافروختن آتش فتنه و جنگ داخلی در میان مسلمانان است، اما با توجه به شکست های سنگینی که داعش و سایر گروه های تروریست در عراق و سوریه متحمل شده اند مطمئن هستیم که این گروه ها به پایان عمر خود نزدیک می شوند.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا مثال زدنی است، به طوری که کشورمان با وجود شرارت های دشمن، به لطف و عنایت الهی، حضور رزمندگان غیور و هدایت های رهبر معظم انقلاب دارای ثبات و امنیت پایدار است.

وی تاکید کرد: با تمام قوت و قدرت از مرزها دفاع می کنیم و اجازه نخواهیم داد افرادی تحت گروه های تکفیری، اشرار و ضد انقلاب به خاک کشورمان تعرض نماید.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین تصریح کرد: حمایت های ایران از ارتش و مردم سوریه و عراق، سبب پیروزی آنان در مقابل داعش و دشمنان شده است و اگر رزمندگان ایرانی نبودند دفاع از حرمین شریفین هم مقدور نبود.

وی خاطرنشان کرد: تمام شهدایی که در دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مقاومت جان خود را در کف اخلاص گذاشته و هدیه به اسلام کردند، تفکر بسیجی داشتند که نمونه آن شهید محسن حججی که توانست داعش وگروه های تکفیری را به ذلت بکشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha