شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام معبودی

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، در جمع طلاب بسیجی گفت: دشمن معاویه‌ وار و با ترس، به تزویر و فریب روی آورده و از در دوستی واردشده است، اگر کسی این‌ها را قبول کند، یعنی کار تمام است، لذا باید از بصیرت حضرت عباس(ع) درس گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در جمع اعضای حلقه های صالحین حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد به اهمیت برگزاری نشست های حلقه های صالحین در جامعه اشاره کرد و گفت: اغلب طرح ها با گذشت زمان و در برخورد با مشکلات و مدیریت های متعدد کم رنگ و مغفول می می مانند، اما طرح حلقه های صالحین از زمان اعلام تا امروز نه تنها ضعیف نشده، بلکه هر روز کامل تر شده و رشد بیشتری یافته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین افزود: امروز رسالت ما در جنگ نرم این است که برای بسیجیان برادری و خواهری کنیم تا راه بصیرت را یاد گرفته و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب بازی کثیف تکفیری‌ها را به راه انداختند تا مسلمانان را به جان هم بیندازند، شبکه‌های ماهواره‌ای را درست کردند تا شیعه و سنی را به جان هم بیندازند و ناسزا بگویند.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: کسی در برابر نسلی که اراده کرده است راه امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) را ادامه داده و زینب (س) را بپیماید، توان مقابله ندارد و هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند با چنین انسان‌هایی درگیر شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بسیجی با تکیه‌ بر خدا و پیروی مکتب شهادت در برابر همه می‌ایستد، خداوند خواسته که انقلاب اسلامی پیش برود و دنیا را به تسخیر درآورد و زمینه‌ساز ظهور باشد، این وعده‌ای است که امام راحل (ره) به ما داده و امروز این وعده در حال تحقق است.

وی ادامه داد: باید آمادگی و شجاعت خود را حفظ کنیم، اما بیشتر از این به بصیرت نیاز داریم؛ دشمن،  معاویه‌ وار و با ترس به تزویر و فریب روی آورده و از در دوستی واردشده است، اگر کسی این‌ها را قبول کند، یعنی کار تمام است، لذا باید از بصیرت حضرت عباس(ع) درس گرفت.

حجت الاسلام معبودی افزود: شبکه‌های ارتباطی حلقه‌های صالحین فرصت بی‌نظیری در راستای ترویج تقوا و حس مسئولیت پذیری بین آحاد ملت است که باید غنیمت شمرده شود. سرگروه‌ها با بیان اسلام ناب محمدی، بیان واقعه عاشورا و زندگی نامه ائمه معصومین(ع) و همچنین رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس می‌توانند اندیشه‌های اسلام و فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل امروز ترویج دهند

وی با تبیین جایگاه ولایت‌فقیه گفت: اگر امروز ایرانی اسلامی شاهد توفیقاتی در زمینهٔ های مختلف است، نتیجه ولایتمداری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha