جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خواهران کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه گفت: مجموع طلاب خواهر مشغول به تحصیل در استان ۱۳۰۸ نفر می باشند که ۳۶۰ نفر از آنها امسال پذیرش شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه امروز شنبه 29 مهر 1396 جلسه مدیر و معاونین حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با آیت الله مصطفی علما، رئیس شورای حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این دیدار حجت الاسلام محمد مهدی طاهری ضمن تقدیر از حضور آیت الله علما در حوزه علمیه خواهران، این حضور را مایه مباهات و ایجاد نشاط و دلگرمی در حوزه و مسئولین آن دانست و اظهار داشت: به نصایح حضرتعالی و راهکارهایی که جهت رفع مشکلات دارید بسیار نیازمندیم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به راهگشا بودن جلسات اینچنینی، و ابراز امیدواری نسبت به این که این جلسات مستمراً به صورت فصلی برگزار گردد، گفت: اینکه حضرتعالی از نزدیک در جریان امور قرار دارید مایه برکت در حوزه های علمیه است.

وی عنوان کرد: مجموع طلاب خواهر مشغول به تحصیل در استان کرمانشاه 1308 نفر می باشند که 360 نفر از آنها امسال پذیرش شده اند.

حجت الاسلام طاهر با بیان اینکه 1325 طلبه فارغ التحصیل نیز داریم بیان داشت: خوشبختانه طلاب فارغ التحصیل رها نشده اند و پس از شناسایی ظرفیت و توانمندی هر یک، برایشان برنامه می کنیم.

وی در پایان گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه علمیه خواهران در عرصه‌های فرهنگی و تبلیغی در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که نیازمند تبلیغات و بازنمایی می باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha