شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جبهه العمل الاسلامی

حوزه/ جبهه العمل الاسلامی لبنان طی بیانیه ای، مقدمه سازی برای برگزاری جشن به مناسبت صدمین سالگرد بیانیه بالفور از سوی دولت انگلیس را محکوم و تاکید کرد: دولت انگلیس باید به جای برگزاری جشن در این مناسبت که مصیبت ها و فاجعه های بزرگی را از صد سال پیش تاکنون به بار آورد، از ملت مظلوم فلسطین عذر خواهی کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جبهه العمل الاسلامی لبنان طی بیانیه ای، مقدمه سازی برای برگزاری جشن به مناسبت صدمین سالگرد اعلامیه بالفور از سوی دولت انگلیس را محکوم و تاکید کرد: دولت انگلیس باید به جای برگزاری جشن در این مناسبت که مصیبت ها و فاجعه های بزرگی را از صد سال پیش تاکنون به بار آورده، از ملت مظلوم فلسطین عذر خواهی کند.

این جبهه اشاره کرد: اعلامیه شوم بالفور زمینه ساز برپایی رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین فلسطین است و برگزاری اینگونه مراسم ها از سوی انگلیس به معنای جلوگیری از بازگشت حق، سرزمین و مقدسات به فلسطینیان و دشمنی علیه ملت مبارز فلسطین است به ویژه که این اعلامیه به این اشغالگر غاصب وجهه قانونی داد و به آن قدرت و زور بخشید و حقوق ملت مظلوم را نادیده گرفت.

جبهه العمل الاسلامی گفت: بریتانیا با این کار، خود را دشمن حقوق ملت ها و ارزش هایی مثل حق، عدالت و اصول انسانی قرار داد؛ این درحالی است که بریتانیا و آمریکا و سایر کشور های استعمارگر و استکبار جهانی از آزادی، عدالت و برابری و شعار هایی دروغین از این دست سخن می گویند.

این حزب از تشکیلات خودگردان فلسطین، سازمان ها و دولت های عربی تا از بریتانیا به دادگاه های بین المللی شکایت کنند و از برگزاری این جشن ها جلوگیری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha